Andersom, maar ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Damn het lijkt echt enorm op Rood
Deze heeft niet het 'meezing' gehalte van Schoolquote:Op woensdag 28 december 2022 09:49 schreef Gretzl het volgende:
Snap niet dat dit zoveeeeeeeel lager staat dan School. Beide nummers doen toch weinig voor elkaar onder
Ja maar dan wel goed gedaanquote:Op woensdag 28 december 2022 09:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Damn het lijkt echt enorm op Rood
Die ene is bekender dankzij double datequote:Op woensdag 28 december 2022 09:49 schreef Gretzl het volgende:
Snap niet dat dit zoveeeeeeeel lager staat dan School. Beide nummers doen toch weinig voor elkaar onder
Ewbank is een parodie op een producent.quote:
Logical Song is wel de beste.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die ene is bekender dankzij double dateohnee dat was logical song...
VIPpas groupiequote:Op woensdag 28 december 2022 09:48 schreef Bayswater het volgende:
Hoeveel tijdsloten heeft die kale weten te bemachtigen?
Moet je ook niet zo vroeg aan het bier gaanquote:
Dit ja, ik had deze waardeloze connectie met Marco B nog nooit gelegdquote:Op woensdag 28 december 2022 09:50 schreef PippenScottie het volgende:
Ik bedenk me dat ik Rood niet goed genoeg ken. En daar dank ik de Heer op blote knieen voor.
Fool's Overturequote:
Heeft Dagoduck überhaupt wel geslapen?quote:Op woensdag 28 december 2022 09:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo vroeg aan het bier gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |