Hey!quote:Op woensdag 28 december 2022 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achterhoek of Salland, tis allebei niet de Randstad dus dezelfde muk
Ook een optie. Kan wel eens voor de gein een lijstje maken met alleen live gezien.quote:
Ten westen van Twente zou ik zeggen. Ook gewoon hetzelfde trouwens.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:29 schreef LTVDK het volgende:
Alsof hier iemand zonder zoekfunctie zomaar Salland op de kaart kan aanwijzen![]()
Sowieso bij Deventer en Zwolle.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:29 schreef LTVDK het volgende:
Alsof hier iemand zonder zoekfunctie zomaar Salland op de kaart kan aanwijzen![]()
Jij hebt er ook totaal geen verstand van hé.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achterhoek of Salland, tis allebei niet de Randstad dus dezelfde muk
Salland detail welquote:Op woensdag 28 december 2022 09:29 schreef LTVDK het volgende:
Achterhoek dusquote:Op woensdag 28 december 2022 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ten westen van Twente zou ik zeggen. Ook gewoon hetzelfde trouwens.
Niet toevallig met Dani?quote:Op woensdag 28 december 2022 09:31 schreef Dagoduck het volgende:
Toen ik in Californië was heb ik nog RHCP geluisterd. Komt wel dichtbij zo.
Tussen de Regge en de IJssel.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ten westen van Twente zou ik zeggen. Ook gewoon hetzelfde trouwens.
Moet ook maar eens een Festival Top Zoveel gaan makenquote:Op woensdag 28 december 2022 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Festival Top 999 doe ik wel altijd alleen nummers die ik live heb gezien (soms op TV, meestal in het echie)
Dat is ten zuiden van Twente. Richting De Graafschap enzo.quote:
Nee, dat ligt er ten zuiden van.quote:
Dat ken ik allemaal niet hoor. Ik kom niet buiten de ring.quote:
Ik heb Sausolito Summernight nog gehoord toen ik daar wasquote:Op woensdag 28 december 2022 09:31 schreef Dagoduck het volgende:
Toen ik in Californië was heb ik nog RHCP geluisterd. Komt wel dichtbij zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |