Van alle kerstplaten in de lijst wel de meest vervelende denk ik. Ook omdat ik hem bepaald niet iconisch vind.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Koltplee's kerstlampjes halen het wel een stuk verder naar beneden tho.
Ja ok, eigenlijk is het gewoon een matig uur met een paar goede platenquote:Op woensdag 28 december 2022 09:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Koltplee's kerstlampjes halen het wel een stuk verder naar beneden tho.
*Sallandquote:Op woensdag 28 december 2022 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2x Supertramp dit uur, ik zou dit niet direct als een minder uur bestempelen ondanks die Achterhoekse bagger van net
Achterhoekers?quote:Op woensdag 28 december 2022 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2x Supertramp dit uur, ik zou dit niet direct als een minder uur bestempelen ondanks die Achterhoekse bagger van net
De rode hete chili pepers zijn ook wel leuk.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hierna nog even een paar nummers uitzitten, dan komt er weer een prima stuk.
Ed en John-genotquote:Op woensdag 28 december 2022 09:27 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend uur en het uur daarna een stemplaat van mij. Genot.
Dat was Salland, ja?quote:Op woensdag 28 december 2022 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg het ze.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achterhoek of Salland, tis allebei niet de Randstad dus dezelfde muk
Precies, allebei daar in het verre oostenquote:Op woensdag 28 december 2022 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn volgende pas weer rond kwart over 12 vanavond....quote:Op woensdag 28 december 2022 09:27 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend uur en het uur daarna een stemplaat van mij. Genot.
quote:Op woensdag 28 december 2022 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat, of heel veel Nelisquote:Op woensdag 28 december 2022 09:28 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik alleen nummers toe zou voegen die ik live heb gezien dan zou mijn lijst wel een stuk jonger zijn denk ik.
Merry Christmas?quote:
Hey!quote:Op woensdag 28 december 2022 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook een optie. Kan wel eens voor de gein een lijstje maken met alleen live gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |