Hahahahahahaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet als de wee al is gestart?
Ik had wel een vriend die aan een vriendin van me vroeg "Wanneer moet je eigenlijk bevallen?" en het antwoord was "Hij is al 2 maanden oud he.....".
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:36 schreef Debsterr het volgende:
Mijn moeder: "Nou, ik ben blij dat het uit logeren van de hond gezorgd heeft dat jullie tijd hadden voor een wippie!"![]()
![]()
Zo had ik wel iemand die kwam nadat mn vader was gestorven: "Wanneer is de crematie?"quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had wel een vriend die aan een vriendin van me vroeg "Wanneer moet je eigenlijk bevallen?" en het antwoord was "Hij is al 2 maanden oud he.....".
Nee, want dan moet je een vrouw niet lastigvallen met onzinvragen. Tenzij je dood wilquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Gefeliciteerd natuurlijk!quote:
Dit heb ik ook meegemaakt maar dan met mijn oom die al 5 jaar dood was..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo had ik wel iemand die kwam nadat mn vader was gestorven: "Wanneer is de crematie?"
uh, ja, vorige maand..
Dat is niet t moment om over een verbouwing of nieuwe auto te beginnen nee?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je een vrouw niet lastigvallen met onzinvragen. Tenzij je dood wil
Dan is er nog maar weinig over om te cremeren denk ikquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook meegemaakt maar dan met mijn oom die al 5 jaar dood was..
Nee, dan ondersteun je bij het puffen...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Dat is niet t moment om over een verbouwing of nieuwe auto te beginnen nee?
Dat was allang en breed gebeurtquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan is er nog maar weinig over om te cremeren denk ik
Hahaha, neequote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is niet t moment om over een verbouwing of nieuwe auto te beginnen nee?
Nou, ik hoop deze wel wat langer te mogen uitbroeden dus doe die 10km maar!quote:
Werkt bij jou vast weer anders vanwege je charme.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:51 schreef rival het volgende:
Ik zie mezelf er ook wel voor aan om op dat moment verkeerde dingen te zeggen die me nog jaren zullen achtervolgen
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werkt bij jou vast weer anders vanwege je charme.
Goed punt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werkt bij jou vast weer anders vanwege je charme.
Ach hou toch op, dat mens heeft maanden kunnen oefenen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan ondersteun je bij het puffen...
dat je dat miezerige imbussleuteltje van ze aan de kant gooit en denkt: "wacht jij maar, ik heb wat beters"quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:33 schreef Senn88 het volgende:
Voel me altijd helemaal het klusvrouwtje als ik een ikea ding in elkaar zet met de boormachine
Die trotse en dankbare blikken wanneer ik iets van ikea in elkaar zetquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:33 schreef Senn88 het volgende:
Voel me altijd helemaal het klusvrouwtje als ik een ikea ding in elkaar zet met de boormachine
JA!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je dat miezerige imbussleuteltje van ze aan de kant gooit en denkt: "wacht jij maar, ik heb wat beters"
Pray for Senn 🙏🏻quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Senn88 kan niet meer op Fok! Tots and pears, people. Tots and pears
Stoppen eruit geslagen door die fancy schroefboormachine?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Senn88 kan niet meer op Fok! Tots and pears, people. Tots and pears
* Barbusse kaarsje aansteekt voor Senn88quote:
Ik ben bij de rotonde direct weer omgekeerd, daar stond het al vast. Ga vanavond nog wel even.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:41 schreef Senn88 het volgende:
Heerlijk nog weekje vrij. Ikea was steendruk. Gelukkig kon ik rechtstreeks naar het magazijn.
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yup. Al is het allemaal nog heel pril en spannend enzo.
Die ken ik niet hoor. Maar ik had ook geen Lego, het gaat om een kastje voor de badkamerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Die trotse en dankbare blikken wanneer ik iets van ikea in elkaar zet
Zo trots keken ze nooit naar mn lego.......
Wat heb je in elkaar gezet?
Ik heb een accuuboormachine pestkopquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stoppen eruit geslagen door die fancy schroefboormachine?
Hoelaat vanavond? Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben bij de rotonde direct weer omgekeerd, daar stond het al vast. Ga vanavond nog wel even.
Hoest met het kastje?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoelaat vanavond? Ik vraag dit voor een vriendin
Je mag m'n naam gewoon noemen hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoelaat vanavond? Ik vraag dit voor een vriendin
Ik voel me dat al als ik het alleen maar uit hoef te pakken en neer hoef te zettenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:33 schreef Senn88 het volgende:
quote:
Daarom koop ik zelden ikea. Ik haat het in elkaar zetten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voel me dat al als ik het alleen maar uit hoef te pakken en neer hoef te zetten
quote:
quote:
Ik heb laatst een lack tafeltje gekocht en het niet volgens de gebruiksaanwijzing in elkaar gezegd. I'm a rebel!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daarom koop ik zelden ikea. Ik haat het in elkaar zetten.
Ik ga veel te goed om die grapjesquote:
Heroquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb laatst een lack tafeltje gekocht en het niet volgens de gebruiksaanwijzing in elkaar gezegd. I'm a rebel!
T lukte me niet volgens de handleiding, want de dubbelzijdige schroef er met de hand indraaien deed zeerquote:
Jij ramt ook alles maar zomaar overal in he?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T lukte me niet volgens de handleiding, want de dubbelzijdige schroef er met de hand indraaien deed zeer
Dus eerst in de poot geramt, en toen MET de proot in de tafel zelf gedraaid. Werkte sneller, beter en geen opengereten hand.
Ik ben een echte klusser.
Ram koningquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T lukte me niet volgens de handleiding, want de dubbelzijdige schroef er met de hand indraaien deed zeer
Dus eerst in de poot geramt, en toen MET de proot in de tafel zelf gedraaid. Werkte sneller, beter en geen opengereten hand.
Ik ben een echte klusser.
omg gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yup. Al is het allemaal nog heel pril en spannend enzo.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij ramt ook alles maar zomaar overal in he?
viespeukjesquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:41 schreef Senn88 het volgende:
Heerlijk nog weekje vrij. Ikea was steendruk. Gelukkig kon ik rechtstreeks naar het magazijn.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben bij de rotonde direct weer omgekeerd, daar stond het al vast. Ga vanavond nog wel even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |