Ik geniet van het even niets hoeven en val zo snel in slaap.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:26 schreef StevenHyde het volgende:
Over slapen gesproken. Waar denken jullie altijd aan, wat je rust geeft en je makkelijk in slaap valt? En dan bedoel ik niet mediteren. Maar iets rustgevends fijn, waardoor je de slaap vat. Zelf deed ik altijd denken dat ik bij Ajax speelde. Maar nu ben ik op een leeftijd dat die droom wel heel onrealistisch en niet meer kan
Nee. Maar gelukkig zijn veel van mijn collega's vrij en ligt er niet heel veel werk.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:05 schreef rival het volgende:
Hebben jullie de motivatie al (weer) gevonden? pfffff
Zelfde hier. Ik heb veel maanden achterstallig werk gedaan wat allemaal hoge nood en spoed had. Nu is alles wel bij. Zo zonder druk erop ga ik niet zo hard....quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Maar gelukkig zijn veel van mijn collega's vrij en ligt er niet heel veel werk.
Maar dat hoeft dan dus ook niet, begrijp ik. Vooral even van genietenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfde hier. Ik heb veel maanden achterstallig werk gedaan wat allemaal hoge nood en spoed had. Nu is alles wel bij. Zo zonder druk erop ga ik niet zo hard....
Dit had ik ook moeten doen. Is afgelopen zomervakantie goed bevallenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan als volgende week iedereen weer begint, neem ik lekker vrij
Gelukkig ben ik vandaag nog vrij. Morgen weer beginnen,.maar kan nog niet zeggen dat ik er enorm veel zin in heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:05 schreef rival het volgende:
Je bent op tijd wakker zo, op je vrije dagquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik vandaag nog vrij. Morgen weer beginnen,.maar kan nog niet zeggen dat ik er enorm veel zin in heb.
Zal voornamelijk mail wegwerken worden.
Zo'n dag gaat meestal sneller voorbij dan de ongelezen emailsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik vandaag nog vrij. Morgen weer beginnen,.maar kan nog niet zeggen dat ik er enorm veel zin in heb.
Zal voornamelijk mail wegwerken worden.
Laatste werkdag hier en vanaf morgen vrij.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan als volgende week iedereen weer begint, neem ik lekker vrij
Nog geen vakantie gehad, dus geen last vanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:05 schreef rival het volgende:
Lekker. Hoe lang neem je vrij?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatste werkdag hier en vanaf morgen vrij.
Kun je dat eten? Anders heb ik geen interesse.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:05 schreef rival het volgende:
Een week. En met het huidige gebrek aan werkdruk ervaar ik nu ook al een soort van vakantie.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker. Hoe lang neem je vrij?
En nog opgeroepen?
Knabbelkontquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kun je dat eten? Anders heb ik geen interesse.
Lekker! En herkenbaar jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een week. En met het huidige gebrek aan werkdruk ervaar ik nu ook al een soort van vakantie.
Yup, ik ben gebeld. Wel op een schappelijk tijdstip gelukkig. Paar uurtjes nog, kan ik de telefoon weer overdragen naar de volgende.
Was bij mij wel conform verwachting. Met al die hulpdiensten in volle paraatheid leek mij de kans klein dat ze zouden bellen. Was nu uiteindelijk vooral een praktisch regelding omdat de vreugdevuren een dag eerder werden ontstoken.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker! En herkenbaar ja![]()
Eén keer gebeld? Valt mee dan. Ik ook één keer. Had wel meer verwacht.
Alvast een beetje acclimatiserenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent op tijd wakker zo, op je vrije dag
Meteen ontbeten?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:41 schreef Senn88 het volgende:
Heerlijk nog weekje vrij. Ikea was steendruk. Gelukkig kon ik rechtstreeks naar het magazijn.
Dan moet je even goed gevuld worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar honger de laatste tijd.
Ben ik alquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je even goed gevuld worden.
Hue Hue Hue
Yupquote:
Hebbert, maar jij kan het hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar honger de laatste tijd.
Dan wens ik je (jullie) heel veel succesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yup. Al is het allemaal nog heel pril en spannend enzo.
Oooh wat leuk! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh, gefeliciteerd. En idd spannend.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik durfde t al niet te vragen, maar ik dacht meteen hetzelfdequote:
Zelfde hier ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durfde t al niet te vragen, maar ik dacht meteen hetzelfde![]()
Vragen mag altijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durfde t al niet te vragen, maar ik dacht meteen hetzelfde![]()
Ligt er heel erg aan hoe je het vraagtquote:
Nou, de 'ben je zwanger?' vraag staat hoog op de impertinente vragen lijst hoor.quote:
Mocht 'ie er weer eens op vorige maand?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ligt er heel erg aan hoe je het vraagt
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht 'ie er weer eens op vorige maand?
Sobersoquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:32 schreef rival het volgende:
Blijkbaar zijn die regels voor mij anders, misschien vanwege mijn charme?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:36 schreef Debsterr het volgende:
Mijn moeder: "Nou, ik ben blij dat het uit logeren van de hond gezorgd heeft dat jullie tijd hadden voor een wippie!"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |