Dat heb ik ook jarenlang gedaanquote:Op donderdag 29 december 2022 16:26 schreef StevenHyde het volgende:
Over slapen gesproken. Waar denken jullie altijd aan, wat je rust geeft en je makkelijk in slaap valt? En dan bedoel ik niet mediteren. Maar iets rustgevends fijn, waardoor je de slaap vat. Zelf deed ik altijd denken dat ik bij Ajax speelde. Maar nu ben ik op een leeftijd dat die droom wel heel onrealistisch en niet meer kan
En toen je daar mee stopte wat was dan de verbeterde versie?quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jarenlang gedaan
Tetten duh. Geeft rust, fijn om over te dromen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En toen je daar mee stopte wat was dan de verbeterde versie?
Hij werd verstandig en ging dromen over FC Twentequote:Op zaterdag 31 december 2022 14:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En toen je daar mee stopte wat was dan de verbeterde versie?
Al jaren niet meer gedaan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:54 schreef Tegan het volgende:
Passen jullie een beetje op met vuurwerk? En @:gianni61 bij carbidschieten?
Moest grinnikenquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij werd verstandig en ging dromen over FC Twente
nou, daar merk ik anders maar weinig vanquote:Op maandag 2 januari 2023 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Beste wensen, smak smak smak en door!
Dat smakken en handjes schudden is er na Corona wel een beetje af gelukkig
Ik ben nog een beetje snotterig, dus ik zeg gewoon 'ik doe even niet aan handen schudden en zoenen, maar beste wensen allemaal!'. Werkt perfect!quote:Op maandag 2 januari 2023 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, daar merk ik anders maar weinig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |