Nee, ik doe gewoon een jas aan.quote:
Waarom zou je dat doenquote:Op woensdag 28 december 2022 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op zich is dit gewoon een prima nummer.
Een stuk beter dan dat infantiele Sexy Als Ik Dans of Hoe jaquote:Op woensdag 28 december 2022 08:31 schreef laxus13 het volgende:
Wel de beste van Nielson.
Niet dat nu zo moeilijk is
Mogge
Gemaakt in een vrij Weeknd. Wel echt weg nu.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op zich is dit gewoon een prima nummer.
Lex maatquote:Op woensdag 28 december 2022 08:31 schreef laxus13 het volgende:
Wel de beste van Nielson.
Niet dat nu zo moeilijk is
Mogge
Een maat van me had hem een keer meegenomen toen ie dronken wasquote:
Bob Marley natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2022 08:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lex maatMorning!
Er komt dit uur nog een nummer voorbij wat we waarschijnlijk allebei tof vinden
Godver ben weer te laatquote:
Al besprokenquote:
Als dat het vergelijkingsmateriaal al is.. pff..quote:Op woensdag 28 december 2022 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een stuk beter dan dat infantiele Sexy Als Ik Dans of Hoe ja
Niet als Guus dusquote:Op woensdag 28 december 2022 08:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik doe gewoon een jas aan.
Ik heb waarschijnlijk weer onder een steen gelegen?quote:Op woensdag 28 december 2022 08:33 schreef Benny het volgende:
De dubbele lading aan het nummer van Nielson nu
Stiekem vind ik de doorbraakhit Beauty & de Brains nog het leukstequote:Op woensdag 28 december 2022 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een stuk beter dan dat infantiele Sexy Als Ik Dans of Hoe ja
Jaaaaa en Wilde Kim + Nena toch?quote:
Respect voor je mening.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond de vorige leuker dan dit. Ik accepteer de rode kaarten alvast voor de waarheid.
Zeker een leuk nummerquote:
Origineel van Nena wel beter.quote:
Zelf gewoon door de vocals lullen. Nieuw dieptepunt.quote:
Andere is wel meer jeugdsentimentquote:
Zolang het maar geen Twarres.quote:
Dat is helemaal waar. En ook de versie die ik eerder kende.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Andere is wel meer jeugdsentiment
quote:
Ben ook blij dat ik geen Trafassi.quote:
Hekjemetoo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |