Wel de B-versie van Bad natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2022 08:18 schreef Isorden het volgende:
Oh deze U2, ja die is opzich wel fijn.
Oja, Eefje de Visser wel. Meis niet, die zag ik toevallig live.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nope. Maar ik dacht dat je ook naar Eefje de Visser luisterde. En Meis
geloof dat ik van Meis nog nooit gehoor hebquote:Op woensdag 28 december 2022 08:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, Eefje de Visser wel. Meis niet, die zag ik toevallig live.
We hebben hier wel een leuk concept: Rondo Musica. Dan treden op vier locaties bands op en vier groepen publiek wisselen steeds van locatie, iedere groep begint op een andere locatie bij een andere band. Daar stond Meis dit jaar.
Hetzelfde hebben we ook met kleinkunst in maart ieder jaar.
Bijna nog ticket gekocht voor volgende maand.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:19 schreef Koen66 het volgende:
ow, Rufus gemist afgelopen nacht, ik crashte te snel
Ja ik baal ook ietwat van The Spirit of Radio die ik mistequote:Op woensdag 28 december 2022 08:19 schreef Koen66 het volgende:
ow, Rufus gemist afgelopen nacht, ik crashte te snel
Is de kleindochter van Boudewijn de Groot.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geloof dat ik van Meis nog nooit gehoor heb
Da's toch die ex van die frikandelvreter?quote:Op woensdag 28 december 2022 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oja, die was lekker. Ik moet in 2023 echt eens even wat van Rush gaan luisteren.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik baal ook ietwat van The Spirit of Radio die ik miste
opgezocht op YT. Doesn't ring a bell... 3FM materiaal?quote:Op woensdag 28 december 2022 08:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is de kleindochter van Boudewijn de Groot.
Silvie Meis?quote:Op woensdag 28 december 2022 08:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hebben hier wel een leuk concept: Rondo Musica. Dan treden op vier locaties bands op en vier groepen publiek wisselen steeds van locatie, iedere groep begint op een andere locatie bij een andere band. Daar stond Meis dit jaar.
Geen idee. Ik heb haar slechts live gezien. Ze is ook achtergrondzangeres bij Eefje de Visser.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
opgezocht op YT. Doesn't ring a bell... 3FM materiaal?
Al besproken.quote:
2 out of 3 ain't bad.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:14 schreef Koen66 het volgende:
had op 3 E&F nummers gestemd, 2 hebben het gehaald
Ah interessant dat concept. Kun je gemakkelijk een hoop verschillende artiesten zien op één dagquote:Op woensdag 28 december 2022 08:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meis, de kleindochter van die ene Nederlandstalige zanger die er 10x in staat dit jaar, met 1 nummer dat je pas in het laatste uur hoortquote:Op woensdag 28 december 2022 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prachtig nummer ditquote:
https://www.setlist.fm/fe(...)a-2022-5bd4c324.htmlquote:Op woensdag 28 december 2022 08:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah interessant dat concept. Kun je gemakkelijk een hoop verschillende artiesten zien op één dag![]()
Herinner me nu dat ze in Venlo in december 2020 ook zoiets wilden doen vanwege de toen geldende coronamaatregelen. In groepen van 30 max. steeds naar een andere locatie. Maar uiteindelijk mocht er helemaal niet meer doorgaan
Oeps. Je doel was 10 toch?quote:Op woensdag 28 december 2022 08:25 schreef PippenScottie het volgende:
Toch nog twee uur geslapen![]()
Mogguh
En dan optreden voor Paul zelf (ja ok en Obama...)quote:Op woensdag 28 december 2022 08:27 schreef Dagoduck het volgende:
Origineel van Dave Grohl uiteraard.
Thanks. Nog nooit van m'n leven in Den Helder geweest moet ik tot m'n spijt bekennen. Zou eigenlijk afgelopen zomer vrienden gaan opzoeken die vakantie vierden in een huisje @ Texel, maar had m'n weekend al teveel volgepland (en je gaat niet de boot heen en terug nemen voor een halve dag).quote:Op woensdag 28 december 2022 08:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.setlist.fm/fe(...)a-2022-5bd4c324.html
Rechts kun je op andere jaartallen klikken, kun je een beetje zien wat er heeft gestaan. Je zal het meeste wel niet kennen, want ook veel lokale artiesten. Maar Mister en Mississippi hebben er ook een paar keer gestaan, gitarist Danny is een product van Den Helder, vandaar.
Op Texel hebben ze een bluesfestival, Texelblues, maar daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Thanks. Nog nooit van m'n leven in Den Helder geweest moet ik tot m'n spijt bekennen. Zou eigenlijk afgelopen zomer vrienden gaan opzoeken die vakantie vierden in een huisje @ Texel, maar had m'n weekend al teveel volgepland (en je gaat niet de boot heen en terug nemen voor een halve dag).
Misschien dat het er komend jaar eens van kan komen. Want ook nog nooit op Texel geweest dus
Klaagmuur.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:30 schreef Gretzl het volgende:
Het is net alsof ik tegen een muur praat![]()
![]()
[ afbeelding ]
We zouden toch voor elkaar door het vuur gaan![]()
Omdat het ijskoud isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |