Podiuminfo (zie dat @Dagoduck er ook al over begon) is als het goed is het meest up-to-date en lijkt vrijwel alle zalen in Nederland en België te coveren. Denk dat ze alleen de lokale (gratis) optredens in cafés en dergelijke missen. Als ik last-minute op de dag zelf nog zin heb om ergens heen te gaan check ik meestal hun site als eerste.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is een goeie site om aankomende concerten te zien?
Zeg maar van alles binnen Nederland en niet per venue
Ik heb die versie serieus omgezet naar mp3 en draai hem zo nu en dan, zo schitterend vind ik het eerbetoonquote:
Had deze nog weinig gehoord (laatste jaren hitradio goed weten te vermijden), maar ook weinig aan gemist blijkbaarquote:Op woensdag 28 december 2022 05:52 schreef Eightyone het volgende:
Coldplay ft. BTS.
Het stereotype van muziek waar bijna iedereen op geilt, behalve ikzelf.
Het zal vast heel goede muziek zijn, maar elke milliseconde ervan staat me tegen.
Als ik het kut vind, is de kans groot dat anderen het geweldig vinden (en omgekeerd). Dus probeer maar uit.quote:Op woensdag 28 december 2022 05:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Had deze nog weinig gehoord (laatste jaren hitradio goed weten te vermijden), maar ook weinig aan gemist blijkbaar
quote:Op maandag 26 december 2022 13:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zat nog es te denken nav dat nieuws van mensen bij de Intratuin. Deze dagen zijn altijd zo voorspelbaar. Ik ga de bullentins van de dagen een beetje voorspellen alvast. We nemen een bullentin van 17u in de middag als uitgangspunt.
27 december
Na 1 dag gaan Kjeld Nuis en Femke Kok aan de leiding bij het NK Sprint schaatsen in Heerenveen. Bij het NK Allround staan Patrick Roest en Marijke Groenewoud halverwege het toernooi bovenaan. Morgen worden de afsluitende afstanden verreden.
Bij de oorlog in Oekraïne zijn dit jaar XX slachtoffers gevallen. Het is daarmee het bloedigste conflict in Europa sinds het einde van de Tweede Wereldoorlog. Rusland viel Oekraïne op 24 februari binnen. Inmiddels is de oorlog in een impasse beland. Verwacht wordt dat de strijd ook nog tot in een groot deel van 2023 zal voortduren.
Film Top Gun: Maverick is dit jaar de meestbezochte film in de NLse bioscopen. X trok zoveel miljoen bezoekers en bracht daarmee X miljoen euro op. De film van regisseur Joseph Kosinski vormt het vervolg op de originele Top Gun-film uit 1986. Op de tweede plaats staat Jurassic World Dominion.
28 december
Marijke Groenewoud is in Heerenveen Nederlands Kampioen allround geworden. Op de afsluitende 5.000 meter had ze voldoende voorsprong op haar naaste belager Antoinette Rijpma - de Jong. Irene Schouten liet het NK helemaal aan zich voorbijgaan. Jutte Leerdam won eerder op de dag het NK Sprint. Bij de mannen gingen de titels naar Hein Otterspeer en Patrick Roest.
In 2022 fors meer files doordat mensen weer meer naar kantoor gingen. Er waren minder beperkende maatregelen als gevolg van de coronapandemie en ook zorgden problemen op het spoor ervoor dat meer mensen de auto namen. Dinsdag en donderdag waren de drukste dagen op de weg.
Danny Noppert heeft op het WK darts de vierde ronde bereikt. Hij versloeg na een spannende wedstrijd de Brit Alan Soutar met 4-3 in sets. Michael van Gerwen komt vanavond in actie tegen de Oostenrijker Mensur Suljovic.
29 december
Iets over een rechtszaak waarbij iemand is veroordeeld tot 12 jaar cel en TBS vanwege de moord op zn ex-vriendin.
Vlammenzee na autobranden in Utrechtse wijken Overvecht en Hoograven.
De Nederlander Dirk van Duijvenbode is uitgeschakeld op het WK Darts van de PDC. Hij verloor met 4-2 van de Engelsman Ross Smith. Michael van Gerwen en Danny Noppert haalden eerder wel de volgende ronde.
30 december
2022 was wereldwijd het warmste jaar ooit gemeten, zo heeft het internationale klimaatpanel IPCC bekendgemaakt. In 2022 was het gemiddeld 0,15 graag warmer dan het vorige recordjaar, 2021.
Uitbraak Vogelgriep steeds groter probleem. Wereldwijd werden dit jaar X miljard vogels afgemaakt vanwege de virusuitbraak. Experts waarschuwen voor mogelijke gevolgen voor mens.
Daley Blind vertrekt bij Ajax. Hij heeft een 2-jarig contract getekend bij FC Antwerp, de club waar Mark van Bommel trainer is.
31 december
"Op steeds meer plaatsen in de wereld heeft de jaarwisseling plaatsgevonden. Op eiland X toastten ze het eerste op het nieuwe jaar, gevolgd door Australië waar bij het Sydney Opera House een grote vuurwerkshow werd gegeven. Ook in grote delen van Azië is het inmiddels 1 januari."`|
"De vuurwerkverkopen in NL zijn na twee jaar van daling naar recordhoogte gestegen. Ziet ook deze verkoper in het Limburgse Schin-Op-Geul. Verkoper: "Ze hebben het wel over een vuurwerkverbod, maar je ziet dat mensen eigenlijk het liefst gewoon lekker willen knallen."
"Bij een incident met carbidschieten in de Twentse plaats X zijn twee gewonden gevallen. Een bus ontplofte vroegtijdig en richtte schade aan bij twee omstanders. 1 tiener verloor bij het incident een vinger, een tweede moest met oogletsel naar het ziekenhuis."
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:18 schreef Isorden het volgende:
EN IK DAN DIKKE UIT DE JURY WAS
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik ben precies even oud als Gareth Balequote:Op dinsdag 27 december 2022 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Wist je dat Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooy ook op dezelfde dag zijn geboren? Dat blijf ik bijzonder vinden.
Van M83? Die mag ook wel in de lijstquote:
This Is the Life staat er uiteraard nog wel in (over 20 jaar sowieso ook), maar het is tevens een enorme schande dat dit de enige notering is van m'n favoriete Amyquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb ook al best wat Amy gehoord. Die andere Amy staat er zeker met geen enkel nr meer in?
Heb weinig met Clouseau, maar ben ze wel dankbaar dat ze verantwoordelijk zijn voor 1 van m'n favoriete stukjes uit Even Tot Hierquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:52 schreef Felagund het volgende:
Daar gaat ze....
Ga er dan achteraan!
Beste Nederlandse radiostation ooitquote:
Bij dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op woensdag 28 december 2022 06:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bij deze![]()
[ afbeelding ]Ah nu wel gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan de laatste twee cijfers alleen slecht lezenIemand een idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dit moeten de Portishead-goden geweest zijn. Wel gehoord, ik luisterde met vrienden @GGMMquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is zo goed he.
Waar is @:Bugno3 als je hem nodig hebt?
quote:Op woensdag 28 december 2022 06:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah nu wel gevonden![]()
[ afbeelding ]
Kan de laatste twee cijfers alleen slecht lezenIemand een idee?
JAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-XOXO-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |