Haar op BKS en in Tivoli gezien. Ga volgend jaar weer naar haar show in Tivoli. Ontzettend goed live, nu alquote:Op woensdag 28 december 2022 00:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Komt op DTRH 2023 om te zingen. Op 2022 was ze er als gast (stond bij ons op de camping)
Dit is niet haar beste werk neequote:
het is inmiddels een ander nummerquote:
Ik miste op BKS wel een beetje de bezieling, het voelde allemaal net iets te klinisch en te strakquote:Op woensdag 28 december 2022 00:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haar op BKS en in Tivoli gezien. Ga volgend jaar weer naar haar show in Tivoli. Ontzettend goed live, nu al
Tekstueel best prima in elkaar, qua instrumentatie goeie mix van modern/elektrisch maar houdt het fris, en het is ook nog een best leuke meid. En ik vind nederlandstalig snel kut, geloof me.quote:
Found the River!quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 00:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De indoctrinatie zit diep...
Wetenschap is geen indoctrinatie of sprookjequote:Op woensdag 28 december 2022 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vervuiling =/= klimaatsprookje.
Ik vind dat wij ons hard moeten inzetten tegen ontbossing en plastic in de oceaan
Juist welquote:Op woensdag 28 december 2022 00:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is niet haar beste werk nee
Proost!quote:Op woensdag 28 december 2022 00:08 schreef Evenstar het volgende:
Zo Mojito's voor @:viv en mijzelf gemaakt, ben er klaar voor.
Ik heb dit topic ongeveer 2 uurtjes gevolgd sinds de startquote:Op woensdag 28 december 2022 00:05 schreef peaceman het volgende:
@:hhh38 hoe staat het met de bingokaart? hebben we al bingo?
ow dan moet je even teruglezenquote:Op woensdag 28 december 2022 00:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb dit topic ongeveer 2 uurtjes gevolgd sinds de start
Sköll!quote:Op woensdag 28 december 2022 00:08 schreef Evenstar het volgende:
Zo Mojito's voor @:viv en mijzelf gemaakt, ben er klaar voor.
Ik vind alleen groter dan ik wel lekker klinken. De rest vind ik niks.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tekstueel best prima in elkaar, qua instrumentatie goeie mix van modern/elektrisch maar houdt het fris, en het is ook nog een best leuke meid. En ik vind nederlandstalig snel kut, geloof me.
Maar goed ieder zn mening natuurlijk
Echt? Ik vond t een vd betere optredens daar, naast Big Thief en Nick Cave. Hoogtepunt zat wel in t tweede deel met blokje heb ik dat gezegd, niets tussen en ik wil dansenquote:Op woensdag 28 december 2022 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik miste op BKS wel een beetje de bezieling, het voelde allemaal net iets te klinisch en te strak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |