Deed Britney Spears mee?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:23 schreef Berkery het volgende:
Bow legged woman![]()
Bald headed woman to me
Dit is twee uurtjes dagbesteding voor Van Inkel, wordt straks weer netjes opgehaald met het busje.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 00:22 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ruik nog liever aan de vaginakaars van Gwyneth Paltrow
Is Johan Derksen daar ook al langs geweest?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:22 schreef datismijnmening het volgende:
Ah ja zijn twee uur verlofquote:Op woensdag 28 december 2022 00:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is twee uurtjes dagbesteding voor Van Inkel, wordt straks weer netjes opgehaald met het busje.
En dat is niets negatiefs. Laten we dat even voorop stellen.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is twee uurtjes dagbesteding voor Van Inkel, wordt straks weer netjes opgehaald met het busje.
Ik herinner me nog een een scene uit The Office waar dit nummer inzatquote:Op woensdag 28 december 2022 00:23 schreef ok01 het volgende:
[..]![]()
Nooit Saturday Night Fever gezien?
Ik vind dit goor.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:22 schreef datismijnmening het volgende:
Ja geen idee daar luister ik zeker niet naarquote:
dit is geen onpopulaire meningquote:Op woensdag 28 december 2022 00:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
om eerlijk te zeggen stoort jeroen me meer dan morad.
Duhquote:Op woensdag 28 december 2022 00:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
om eerlijk te zeggen stoort jeroen me meer dan morad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |