Dat was dacht ik ook de zanger, maar ik kan me natuurlijk vergissenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij niet de leadzanger, maar die gast van dat gifje net
Leaving New Yorkquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:55 schreef peaceman het volgende:
Mooie R.E.M., maar zeker niet de mooiste, want die staat er natuurlijk niet in.
Smaken verschillen danquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Niet waar, die hebben wel een nog mooier liedje gemaakt over water
Vandaag duurt niet lang meer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van de MOEDER DER LIJSTEN naar het walsje, Radio 2 weet ons ook vandaag weer te verwennen.
Country Feedback, Begin the begin, Talk about the passion, enz. enz. ik kan niet kiezenquote:
Er zit gewoon geen REM op hun succes!quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:56 schreef Zorro het volgende:
Ik heb nooit zo begrepen waarom REM zo geweldig zou zijn
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vervelend voor je, Dorothy
Hey wollahquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:56 schreef Martinello het volgende:
Ik kende deze presentator nog niet. Ik moet zijn stem en uiterlijk nog even met elkaar verenigen
Dat moet iedereen. En ik vind het eigenlijk best wel vervelend dat dat moet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:56 schreef Martinello het volgende:
Ik kende deze presentator nog niet. Ik moet zijn stem en uiterlijk nog even met elkaar verenigen
Dat is een aanrader en zal je zeker niet tegenvallen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
Moet echt Automatic for the People nog eens integraal luisteren.
Net als de carrière van Jeroen. Hopen wij.quote:
Racistquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:56 schreef Martinello het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |