Ik volgend jaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:53 schreef peaceman het volgende:
Ik zit ook al 20 jaar op fok zie ik net![]()
Zou je nog een presentje krijgen van @Danny?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:53 schreef peaceman het volgende:
Ja erg jammerquote:
#viesdikquote:
#SMERIGVADSIGquote:
ja precies, je voelt dat je verkeerd bezig bent of zo, kan me er wel ergens in vindenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, niet heel anders dan nu... het zijn vooral je eigen worstelingen omdat je denkt dat niemand het zal accepteren. Dat viel uiteindelijk reuze mee, al kun je je dat gewoon niet indenken...
Is er nog een overtreffende versie van OO?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:53 schreef peaceman het volgende:
Ben je een database met gebruikersinformatie aan het aanleggen of zo?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
Welke artiest hebben jullie ontdekt of leren waarderen in 2022?
Dan heb je hier nog de livestream van D-Day kunnen besprekenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och...
Ik heb nog een 3-cijferig usernummer
Eerder toch? Ik heb het idee dat je al wel een paar jaartjes langer meepost.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:53 schreef MTheBassman het volgende:
wanneer heb ik mijn fok! account gemaakt? Ik denk 2018 of zo.
Net als elk jaar Golden Earringquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
Welke artiest hebben jullie ontdekt of leren waarderen in 2022?
Prettig is anders inderdaad, maar als ik het relativeer 'valt het best mee', zo heb ik een nichtje die 2.5 jaar geleden covid kreeg, en dus nog steeds niet in staat is dingen te doen, die gaat nu ook een of andere experimentele behandeling in de VS doen die schijnbaar goed zou moeten helpen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Klinkt alsnog behoorlijk kut hoor. Fijn dat het beter gaat,
Mijn moeder is net met pensioen, 45 jaar bij de baas. Toen ze begon was de regeling nog met pensioen bij 40 jaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een dikke bonus en een gouden horloge krijgen ja
Ben je nieuw hier?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je een database met gebruikersinformatie aan het aanleggen of zo?
Wanneer was de Efteling meet, waar je bij was?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:53 schreef MTheBassman het volgende:
wanneer heb ik mijn fok! account gemaakt? Ik denk 2018 of zo.
Mwoah, Joints &jam , que dices? en rap empire vond ik beter, maar dat was pre-Fergie, where is the love was trouwens ingezongen door Justin Timberlake op de albumversie.quote:
Ware het niet dat ik in den beginne niet heel actief wasquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je hier nog de livestream van D-Day kunnen bespreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |