Nou, nee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En wij maar denken dat hij zo was veranderd
.. WERKEN VOOR JE .. geldquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon werken voor je geld.
Als hij de pers niet te woord wil staan is die extra felicitatie aan Price helemaal een schijnvertoning geweest. Met dat handje omhoog houden enzo, nadat hij al een goede felicitatie had gegeven. Allemaal nep gedoe voor de bühne.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik begin inmiddels te verlangen naar Marcel Maijer
quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen idee wat jij krijgt, maar ik krijg euro's.
Dat kan haast nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met een pijlenfetisj @Mani89quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
Wright met dat gewissel. Stukje autisme
Begrijpelijk. Maar het liefst natuurlijk gewoon Koert bij elke sessie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je leeft nog! Fijn je hier weer te treffenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
Wright met dat gewissel. Stukje autisme
quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja pohhhquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Je leeft nog! Fijn je hier weer te treffen
Paar jaartjes nog werkpaard, daarna verder als sierpaardquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en sierpaarden…
PUURquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als hij de pers niet te woord wil staan is die extra felicitatie aan Price helemaal een schijnvertoning geweest. Met dat handje omhoog houden enzo, nadat hij al een goede felicitatie had gegeven. Allemaal nep gedoe voor de bühne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |