Het is hier vooral Wright die er niks van bakt, Huybrechts heeft vooral veel geluk met de lotingquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:22 schreef Perox het volgende:
Een Huybrechts die lekker gaat is leuk om te zien.
Het moddert zo rond de 90 gem bij beiden, ik word hier niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:22 schreef Perox het volgende:
Een Huybrechts die lekker gaat is leuk om te zien.
Wordt wel meegezogen nu ja. Nu kantelpuntje?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het moddert zo rond de 90 gem bij beiden, ik word hier niet vrolijk van
Totaal niet. Gewoon goede baan, een hobby die aardig wat bijspekt en bewust leven. En een hoop geluk, o.a. huis op juiste moment gekocht, (schoon) ouders die nog wat bijspekken, nog 3 jaar energiecontract met oude prijzen, aandelen/crypto op tijd verkocht etc.quote:
Hobby stukje OnlyFansquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Totaal niet. Gewoon goede baan, een hobby die aardig wat bijspekt en bewust leven. En een hoop geluk, o.a. huis op juiste moment gekocht, (schoon) ouders die nog wat bijspekken, nog 3 jaar energiecontract met oude prijzen, aandelen/crypto op tijd verkocht etc.
@Poepz0r Daphne ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De weg ligt open voor Van Gerwen
jij welquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
Nu nog een halve viennetta ijsstam eten, kan dat?
Dat kan prima, zonde om het weg te gooienquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
Nu nog een halve viennetta ijsstam eten, kan dat?
Oke, dat heb je echt netjes gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Totaal niet. Gewoon goede baan, een hobby die aardig wat bijspekt en bewust leven. En een hoop geluk, o.a. huis op juiste moment gekocht, (schoon) ouders die nog wat bijspekken, nog 3 jaar energiecontract met oude prijzen, aandelen/crypto op tijd verkocht etc.
Dat is ook tof. Heb ik helaas de skills (nog) niet voor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets als meubels maken.
Goed gereedschap is het halve werk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is ook tof. Heb ik helaas de skills (nog) niet voor.
Meteen het verhaal van de wedstrijdquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:39 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Goed gereedschap is het halve werk.
Goed gereedschap hangt onder een afdakjequote:Op dinsdag 27 december 2022 23:39 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Goed gereedschap is het halve werk.
Doe je toch ook als Tagliano er wel isquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
@:tagliano is afwezig. Nu mogen we ordinair doen?
Zeg dat wel. Spijt dat ik iets anders heb afgezegd hiervoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Matige avondsessie op deze manier.
Halve finale, want achtste finales is Clayton.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:48 schreef Kingside het volgende:
Kansje voor Rock tot de kwartfinale te komen met dalijk Dimitri, Clayton en Huybrechts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |