DESPITE ALL MY RAGE...quote:
het kabbelt wel lekker weg, maar heb liever hun distortion overdosis nummers jaquote:
Dat is alleen van The Village Peoplequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Born to Be Alive van Patrick Hernandez kwam ook uit 1979 toch? Geweldig filmpje wel bij de a Gogo gister
daarom... waarom staat Silverfuck er niet in?quote:
Hij heeft hoe dan ook een scene geschreven waarin hij aan de voeten van Salma Hayek mag sabbelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij was het script van hem, niet de regie. En een rolletje. Niet zeker, hoor.
Serie vond ik ook best vermakelijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
je hebt gelijk zie ik.
film wel veeeeeeeel beter dan de serie trouwens.
I'M STILL JUST A NICOLAS CAGEquote:
Dat kon nog toen Suzan en Freek nog niet bestonden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja dit heeft zelfs de Top 40 gehaald
Ik zie hem nietquote:
Ja, voor Tonight, Tonight moest ik heel wat meer moeite doen om het op een cassettebandje te krijgen destijds.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja dit heeft zelfs de Top 40 gehaald
Marjolein Keuning ging ook alle soaps afquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Alleen speelde toen nog iemand anders Joyce (Marjolein Keuning, die is later vervangen door die blonde)
Algemene uitdrukking toch?quote:
Mastermovies.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is eigenlijk de oorsprong van de Village people / Born to be Alive grap?
Keihard gelachenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je een brood tegen die kaak van haar gooit krijg je het gesneden terug.
ben afgehaakt na een aantal afleveringenquote:
Mastermovies, Zeebats (baywatch voice over)quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is eigenlijk de oorsprong van de Village people / Born to be Alive grap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |