Dat boeit me nog niet eens zo erg, maar de prijs rechtvaardigt de content niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
terechte klacht.
Met van t schip en frank 'Uhhhhhh' de boer als analisten
Moet je wat sneller zijn schatquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was gewoon gepost toen ik het nog aan het schrijven was
Ik heb Nightwish in 2016 gezien. Verder niet echt fan van. Maar mijn moeder wilde wel naar Floor solo, dus dan ga ik wel mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heb ik in 2002 al eens gezien. Nog lang voordat ze NL aan haar voeten kreeg
Maar ja die zijn er hier gelukkig wel meer genoeg.. (die haar in die periode live hebben gezien)
Loodgieter bellen.quote:
niks mis met phil bosjequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo even douchen. Hoef ik niet naar het gezeik van Phil te luisteren
Zoals een vriendin van me gister zei;quote:
quote:Op maandag 26 december 2022 23:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een vriendin zegt net: de stem voelt als een mix tussen Tom Mulder en Eddy Keur. Oogt als iemand van in de twintig, is echter al 42, en klinkt als iemand in de 50.
Dat is denk ik wel een treffende omschrijving.
Ik heb haar live gezien bij de F1 dit jaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb Nightwish in 2016 gezien. Verder niet echt fan van. Maar mijn moeder wilde wel naar Floor solo, dus dan ga ik wel mee.
Toen was wel net hun beste album uitquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb Nightwish in 2016 gezien. Verder niet echt fan van. Maar mijn moeder wilde wel naar Floor solo, dus dan ga ik wel mee.
wel lief dat je nog geen uitsluitsel over het geslacht van de DJ wil maken. Heel woke van jequote:
Ik zie hem nu voor het eerst na hem al een paar keer gehoord te hebben. Kortsluiting.quote:
doe mij dan Giel maar..quote:
HA!quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie hem nu voor het eerst na hem al een paar keer gehoord te hebben. Kortsluiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |