quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:05 schreef alopio het volgende:
Ik ga ook pitten. Hopelijk morgen weer fit en fruitig want dit is niks zo ziek
Die had wel het meest treurige begin ooit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee het is beter dan die vrouw van een paar jaar terug. Hoe heet ze, Evelien? Die fout op fout stapelde.
Heb me sowieso nog niet echt geërgerd aan de DJs.
ik zat met een half oog dartsen te kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:06 schreef MTheBassman het volgende:
Ik mis het wanneer ziggy gewoon Premjur Liek had
Viaplaids.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:06 schreef MTheBassman het volgende:
Ik mis het wanneer ziggy gewoon Premjur Liek had
Reeds besprokenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Deze maand drie jaar geleden. 9 december 2019.
Wat deed ze ook alweer?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had wel het meest treurige begin ooit.
Alle Grand Prestiges zijn toch speciaal?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat waren de speciale versies hè
Geen ontstopper in huis?quote:
Die had ook nog de twijfelachtige eer om tijdens háár shift te moeten aanhoren dat George Michael overleden was. En toen moest ze ook nog Last Christmas draaien. Dan snap ik dat ze van slag is... Maar jammer wel, want hele aardige dame verder. Doet het leuk bij Gerard Ekdom nowadays.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee het is beter dan die vrouw van een paar jaar terug. Hoe heet ze, Evelien? Die fout op fout stapelde.
Heb me sowieso nog niet echt geërgerd aan de DJs.
Ja, gewoon uit gewoon flesje. Tja, het is mijn soort bier wel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die van 2022? Wij hebben een proeverij bij de brouwerij gehad in september. Ik vond ze allemaal vies.
terechte klacht.quote:
Kijken wat ze konden doen met de uitzending omdat Sjors Maikel was overledenquote:
Viespeukquote:
Was gewoon gepost toen ik het nog aan het schrijven wasquote:
Same voor dit, trouwens.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had wel het meest treurige begin ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |