ik had nog geen geschikt moment gehad eerderquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moest er ook nu toch weer een keer van komen hè
En IK BEN ER OOKquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
100 topics vol uitzonderlijke kwaliteitsposts.
Dat brengt me wel op ideeën.... de kelder!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De kattenbak ligt niet veel lekkerder hoor
kan ook op de bank slapenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar denk mijn kat anders overquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lokte deze ook wel een tikkie uit hèquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik had nog geen geschikt moment gehad eerder
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar denk mijn kat anders over![]()
Die gaat soms gewoon in de kattenbak liggen chillen![]()
net aanquote:
Ja? Ik niet denk ik. Supercliche maar de omwetendheid die ik toen had. Pretenties over een leven vol avontuur. Mooi maar ook wat naïef. Maar mn 24ste levensjaar zou ik best nog es willen doen. Leuk studentenhuis, leuke vrienden. Veel spontane avondjesquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou best weer 21 willen zijn hoor
De oudjes houden het niet meer bij.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont was blijven hangen in vorig topic
Nr. 1900 is al geweest.quote:
In de videogames is het ook ontzettend schrijnend, genoeg verhalen van games die alleen opnieuw konden worden uitgegeven vanwege een illegale kopiequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar echt! Er dwaalt een 35MM-scan rond van Song of the South. Probeer jij maar eens aan die film te komen via Disney![]()
Klein beetje maarquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Lokte deze ook wel een tikkie uit hè
Hij zong schreeuw het uit, dus het zou Matthijs wel kunnen bekoren...quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Patrick zat nog net op het randje qua chansonniers voor Matthijs en Rob
1990 sowieso beste jaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
net aan
En ik nét aan in de 90's.. januari
Alsof je op t toilet in slaap valtquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dan niet de bank gebruikt om zijn behoefte te doen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |