Gelukkig. Ik heb die ambitie op dit moment totaal niet....quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik gok een vloek van de exacte zelfde tijd
Hij is goed te doen, en vind 'm wel leukquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee, vergeet altijd dat het bestaat, zal zo eens luisteren of het haalbaar is
Haar broertje Kelvin kindsoldaat kan er ook wat vanquote:
Nummer zat zeker in die film, dat ie nou ineens voor het eerst binnenkomt?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:03 schreef Cee het volgende:
Ik blijf dit uur nog even luisteren puur en alleen om na tig jaren eindelijk mijn favoriete Elvis-nummer eindelijk in de lijst te horen.![]()
![]()
![]()
je moet alleen wel een Musicman Stingray hebben, amders klinkt het nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hij is goed te doen, en vind 'm wel leuk
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al kapot gecensureerd... stonden vroeger negers met botjes door de neus op
Orinoco Radioquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Die komt pas 30 december.quote:
Ik kan het leven niet herkansen, vanavond moet ik dansen.quote:
Deze staat niet in de V500 toch?quote:
Orinoko is wel jeugdsentiment.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Komt allemaal door mijn ene stem.quote:
Heb alleen een ESP LTD B205SM, sorryquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je moet alleen wel een Musicman Stingray hebben, amders klinkt het niet
Ja, heerlijke sfeerquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit vind ik altijd toch wel een lekkere vibe hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |