Clouseau komt naar het dorp hiernaastquote:
Komen nog wel enkele Belgische acts die in het Engels zingen, bijvoorbeeld Sam en Gert Bettens met hun al dan niet verslaving..quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en Gorki ook, maar meer volgens mij nog niet
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook niet, maar dit was een thriller. De slechtste die ik ooit zag
Hier kom je het gelukkig nooit meer tegen, ellendige meukquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo vaak kom je dat aan de andere kant van het continent niet tegen
Heb er lang gewerkt though, 2018-2021 en daarna nog een half jaartje van 2021-2022. Kan best dus.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja! Mijn ouders wonen in die plaats, dus ben nog weleens binnengelopen daar bij de boekhandel en bedacht toen dat jij er mogelijk aan t werk was. Maar dat kon al niet meer dus :-)
Dit moest een edit zijn, sorryquote:
Aan de andere kant van 't continentquote:
Heel veel suiker, denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bestaat er bier van 20 procent? Dat kan toch helemaal niet?
Iets met Blue toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook niet, maar dit was een thriller. De slechtse die ik ooit zag
Er zijn zoveel tracks die ik al op de eerste dag, wat zeg ik; de eerste NACHT gehoord heb die gewoon op de laatste dag horen. Het is echt pijnlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef PzKpfw het volgende:
Daar Gaat Ze hoort toch gewoon op de laatste dag?
Je drinkt het niet voor je plezier neequote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kom je het gelukkig nooit meer tegen, ellendige meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |