Matt Laug blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was wel gedrumd door taylor hawkins toch? Alanis dus.
Is modequote:Op dinsdag 27 december 2022 20:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, beetje of ze zometeen nog een misdaad gaat oplossend in 19e eeuws Engeland
Hoi Emmilyquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De dj's lezen hier altijd mee voor de beste grappen en feitjes
Late reactie. Heb zo'n ding wat geniaal werktquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Moet je alleen uitkijken dat het niet op het label komt
Ah, dan kwam ie net iets later in dr band. Op Pinkpop 96 was ie erbij.quote:
Een van de bekende songfestival-verslaggevers schijnt wel in het ESF-forum te lurken, het zou me niet verbazen als DJ's dit ook wel doenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De dj's lezen hier altijd mee voor de beste grappen en feitjes
Mischien een keer een grandioo onzinfeit als waarheid hier bespreken als van Inkel tenminste meeleestquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Emmely, die helemaal geweldig is, leest dit topic mee
LCD Soundsystem?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:15 schreef Emptystreet het volgende:
Deze zomer een paar monitors gekocht, ondanks dat het echt de kleinste van het stel zijn gaat er een wereld voor me open joh. Nooit geweten dat veel van die nummers zulke lekkere baslijntjes hadden
[ afbeelding ]
Dat doen ze al jarenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Volgens mij leest de dj het topic, ik had het net over dat Flea op het nummer speelt
Heb bij Techmoan op YouTube wat van die apparaten gezien, maar was niet echt overtuigd, net als hijzelfquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Late reactie. Heb zo'n ding wat geniaal werkt
[ afbeelding ]
Mij ook niet.quote:
Ja, straks gaan ze de goede woordgrapjes van hier nog jattenquote:
Hidden sound system!quote:
Nee. Presonus Erin 3.5. Echt tering kleine speakertjes maar klinken lang niet gek. Wil met de tijd wel upgraden naar 6.5" of 8"quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, dan kwam ie net iets later in dr band. Op Pinkpop 96 was ie erbij.
Ik voor de verandering ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Ik heb dit nog nooit gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |