De VVD doet wat goed is voor de VVD. De samenleving zal ze compleet worst wezen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sorry dat ik zo woedend word als jullie over de VVD beginnen
Eerder de PVVquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dartsen is de VVD onder de 'sporten'
Daar krijg ik Bob niet mee op de kast.quote:
Goede jinx welquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan iemand de TT wijzigen
Lukaquote:
De meeste fokkers lijken ook talentloos maar zijn op een of andere manier niet te stoppen.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Luka
Ik blijf het trouwens onbegrijpelijk vinden. Die man ziet eruit als een gemiddelde fokker en lijkt volledig talentloos. Ook zijn acties zien er best traag uit, maar op een of andere manier is hij niet te stoppen.
Dit moet om Mark Rutte gaan.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:00 schreef AllesKaputt het volgende:
Weet je wie ook volledig talentloos leek maar op de een of andere manier toch niet te stoppen was?
tong80?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:00 schreef AllesKaputt het volgende:
Weet je wie ook volledig talentloos leek maar op de een of andere manier toch niet te stoppen was?
Ik heb overigens het idee, uitslagen volgende, dat er sowieso veel meer punten gemaakt worden in de NBA de laatste jaren. Weet niet of dat nog ergens aan ligt?quote:Op woensdag 28 december 2022 10:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Luka
Ik blijf het trouwens onbegrijpelijk vinden. Die man ziet eruit als een gemiddelde fokker en lijkt volledig talentloos. Ook zijn acties zien er best traag uit, maar op een of andere manier is hij niet te stoppen.
Ja, verdedigen wordt niet meer gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb overigens het idee, uitslagen volgende, dat er sowieso veel meer punten gemaakt worden in de NBA de laatste jaren. Weet niet of dat nog ergens aan ligt?
Maar Luka zit wel op basketballen ja
Met Jokic is het precies hetzelfde, misschien zelfs nog wel extremer. Uiteindelijk winnen intangibles en IQ het te allen tijde van athleticism.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Luka
Ik kan de helft van deze pagina niet zien dus dat topic is ontzettend PIETJEPUKKED.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:56 schreef Koffieplanter het volgende:
TV / [NPO1] De slimste mens #142
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Wtf gebeurt daar allemaalquote:Op woensdag 28 december 2022 11:56 schreef Koffieplanter het volgende:
HA HA HA HA HAquote:Op woensdag 28 december 2022 18:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Kristoff heeft ook weer een goede kerst gehad
Andrew Tatequote:Op woensdag 28 december 2022 18:59 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/GretaThunberg/status/1608056944501178368
ai
Boxen is voor proleten.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:59 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/GretaThunberg/status/1608056944501178368
ai
Wat zou Matje stemmen?quote:Op donderdag 29 december 2022 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu Wout uit de kast is gekomen als extreemrechtse gek kunnen we hem wel een stuk makkelijker haten.
Wout De Wever.
Ik voel irritatie. Doel bereikt.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Blijf er maar intrappen, waarde Mani.
Zanger-gitarist Lead Belly gebruikte de term in een nummer dat werd uitgebracht in 1938, Scottsboro Boys. Het nummer gaat over de negen Afro-Amerikaanse tienerjongens die vals beschuldigd werden van de verkrachting van een witte vrouw. In de tekst van het nummer adviseert Lead Belly om voorzichtig te zijn, 'woke' te blijven en je ogen open te houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |