Ik zit letterlijk dit nummer af te wachten om naar de wc te gaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ik hoor dat ik zo even de bloas moet legen
quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ik hoor dat ik zo even de bloas moet legen
In dit geval niet trouwens.quote:
Met die logica kan de Dikke Lulband er ook in.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:06 schreef PippenScottie het volgende:
Bloasmuziek heeft karakter. Een thema. Het gaat ergens over. Ik kan me heel goed voorstellen dat hele volksstammen erop stemmen.
Nu voel ik me wel vies en moet ik even douchen en drinken
NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met die logica kan de Dikke Lulband er ook in.
Ome Neil? Is de enige waaraan ik die uitspraak zou kunnen linkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan mis je een van de mooiste nummers uit de lijst
Weet je wie ook karakter had en tegen de stroom in ging en waar heel veel mensen op stemden?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:06 schreef PippenScottie het volgende:
Bloasmuziek heeft karakter. Een thema. Het gaat ergens over. Ik kan me heel goed voorstellen dat hele volksstammen erop stemmen.
Nee, bij jou praten ze verstaanbaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Jongens, het is blaosmuziek, he, die Limbo's kunnen niet eens dialect normaal spellen
Hij heet ook eigenlijk Lamhapjes.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, bij jou praten ze verstaanbaar
Ik ben het hier niet mee oneensquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Feeling Good van Ninaquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ome Neil? Is de enige waaraan ik die uitspraak zou kunnen linken
Caroline van der Plasquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je wie ook karakter had en tegen de stroom in ging en waar heel veel mensen op stemden?
Mquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je wie ook karakter had en tegen de stroom in ging en waar heel veel mensen op stemden?
Zei Waylon nooit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar we spellen het tenminste kloppend!quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, bij jou praten ze verstaanbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |