SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Jij vindt Club Tropicana en Everything she wants niet leuk?quote:
Geen WHAM! meer?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had niemand ze kunnen zeggen dat het tegenwoordig WILDLANDS ZOO is?
Ohja, Careless Whisper was van George soloquote:
Dat hij nog zo lang in de kast is kunnen blijven zitten blijft wonderlijk hequote:
Ik zou emigreren met Diaan daarheen, zal dr lerenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
je krijgt bijna begrip voor Afghanistan he?!
NO lijkt mij echt leuk om te bezoeken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Was anderhalve week geleden nog in new orleans en dacht toen aan de delta blues maar mephis ligt gewoon een "stukkie" upstreamweer wat geleerd van de amerikaanse topografie. Op een of andere manier had ik memphis altijd wat westelijker geplaatst.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zou emigreren met Diaan daarheen, zal dr leren
Broer van Han?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, Careless Whisper was van George solo
de Russen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdegodverdegodver. Ontploft een bom hier in de straat, schrik me de vinketering.
Tja Den Helder....quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdegodverdegodver. Ontploft een bom hier in de straat, schrik me de vinketering.
het nummer niet ken ik niet van hemquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, is George Michael. Ik vind nog steeds niet van hem leuk.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
toen zat ik op gran canaria... maar er is vast geen verband hoor
Woon je in de Donbas?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik. Snap precies wat je bedoelt!quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:46 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Doet mij denken aan goedkope Casio keyboards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |