Tis ook enorme pech natuurlijk. Meeste mensen komen er gelukkig redelijk makkelijk doorheen, maar helaas niet iedereen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb ook wel een tijdje zitten dwalen op de what-ifs, maar uiteindelijk wordt je daar ook natuurlijk niet beter op
Ik las RuPaul...quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cliff nog twee keer natuurlijk. Mocedades, Anne van Clouseau, Ruth met en zonder Paul.
Ik moet die nieuwe albums van Metallica eens luisteren, ben ze na Death Magnetic erg uit het oog verloren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:17 schreef Evenstar het volgende:
Nieuwe Metallica had er ook wel in gemogen, bazen nummer daf.
Alsof Motörhead, Diamond Head en Hit The Lights een baby hebben gemaakt
Die past ook prima op het ESF jaquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die past ook prima op het ESF ja
Spoel je mond met pure alcohol!quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die hier op gestemd hebben zal ik nooit vergeven
Lux Aeterna is echt goed, zoals ik al zei beetje alsof Overkill en Hit The Lights een baby hebben gemaakt en Hetfield echt goed qua stem.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet die nieuwe albums van Metallica eens luisteren, ben ze na Death Magnetic erg uit het oog verloren.
Ken ik niet, ga ik eens opzoeken en luisterenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:17 schreef Evenstar het volgende:
Lux Æterna is wel een leuk nummer ja.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:17 schreef Evenstar het volgende:
bohh, klinkt goed. Oude Metallica mis ik heel erg.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lux Aeterna is echt goed, zoals ik al zei beetje alsof Overkill en Hit The Lights een baby hebben gemaakt en Hetfield echt goed qua stem.
Kan ie de drummert van de bietjes een handgevenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:19 schreef MTheBassman het volgende:
heeft iemand al wat over die slechte drummert gezegd trouwens?
Die gitarist speelt niet onverdienstelijk verder.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:19 schreef MTheBassman het volgende:
heeft iemand al wat over die slechte drummert gezegd trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |