Lekker dickpics uitwisselen met Mark en Marcquote:
Dit meen je nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:03 schreef essnhills het volgende:
1211 Cose Della Vita Eros Ramazzotti & Tina Turner![]()
1210 The Unforgiven III Metallica![]()
1209 Candy Iggy Pop & Kate Pierson![]()
1208 Munich Editors![]()
1207 Ich Bin Wie Du Marianne Rosenberg![]()
1206 Ode To My Family Cranberries![]()
1205 Johnny B. Goode Chuck Berry![]()
1204 Walking In Memphis Marc Cohn![]()
1203 Wake Me Up Before You Go-Go Wham!![]()
1202 Euphoria Loreen![]()
1201 Hijo De La Luna Mecano
Dit ja. Straffen voor illegaal vuurwerk fors omhoog doen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:03 schreef Evenstar het volgende:
..dus men koopt illegaal vuurwerk, politie kan er niks aan doen, en dan gaan ze legaal vuurwerk verbieden.
Sommige mensen betalen geen belasting, soms lastig aan te pakken. Denk dat wij allemaal geen belasting meer moeten betalen om het ze makkelijker te maken.
Johnny B Goode ken je denk ik wel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:03 schreef essnhills het volgende:
1211 Cose Della Vita Eros Ramazzotti & Tina Turner![]()
1210 The Unforgiven III Metallica![]()
1209 Candy Iggy Pop & Kate Pierson![]()
1208 Munich Editors![]()
1207 Ich Bin Wie Du Marianne Rosenberg![]()
1206 Ode To My Family Cranberries![]()
1205 Johnny B. Goode Chuck Berry![]()
1204 Walking In Memphis Marc Cohn![]()
1203 Wake Me Up Before You Go-Go Wham!![]()
1202 Euphoria Loreen![]()
1201 Hijo De La Luna Mecano
Dat zou leuk kunnen zijn als het niet volkomen verneukt werd door dat o-o-o-o-o-oohjaa iedere keer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Best wel een goed uur wat er aankomt, inclusief de stemplaat van mijn hond: Euphoria
Griepje?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik voel me klote, maar hier ga ik toch wel zachtjes van bewegen zo
Dat is de vraag. In ieder geval niet de echtgenoot:quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
ZOon van Maan? Wie is de vader?
quote:Een echtgenoot.
Knap en lief, zwart, sterk en groot.
Van een zwarte man, kreeg zij een kleine.
Witter dan de buik van een hermelijn en
blanker dan een lelie,
maar deze kleine baby,
Deze is wit. Dit kind. Zei de moeder kreundend:
Dit is geen zigeuner! Wie dat niet ziet, die is blind.
De zigeunerman in zijn eer aangetast,
greep een dolk en pakte de vrouw toen vast.
Ik ben niet de vader en jij,
jij bent een verrader.
En toen, de moord was gedaan.
Zitten er allebei in ja.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Viespeuk! Handen uit je broek!
Van Bommel kan straks gewoon in het veld staan zonder de gemiddelde leeftijd te verhogenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daar is de gemiddelde leeftijd hoger dan de doorsnee Turkse club
Pakkans vergroten zou ook een goed idee zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit ja. Straffen voor illegaal vuurwerk fors omhoog doen.
Dit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit ja. Straffen voor illegaal vuurwerk fors omhoog doen.
Qua passing nog altijd een topper.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lekker dickpics uitwisselen met Mark en Marc
Daley zal altijd een Ajacied blijven, maar de sleet zit er wel op
the scriptquote:
Ooit vulden we nog wel eens topics in vijf minuten. Dus maak er maar vijf minuten vanquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Er moet een totaalverbod op het posten na post 300 komen van minimaal 3 minuten, voor moderators...
Met die 3 veldwachters die Nederland rijk is?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pakkans vergroten zou ook een goed idee zijn.
Natuurlijk, maar dan moet Rutte eens flink gaan investeren in uitbreiding van de capaciteitquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pakkans vergroten zou ook een goed idee zijn.
The Unforgiven (zonder nummer want de eerste) is de enige unforgivenquote:
Hoop het niet, maar net van de zaak naar huis gegaan. Stervenskoud, rillen, dikke keel. Nou ja dat dusquote:
Ik zal het achter even bespreken...quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ooit vulden we nog wel eens topics in vijf minuten. Dus maak er maar vijf minuten van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |