Oh ik was daar denk ik ook. Vond het supertofquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Slechtste concert waar ik de laatste jaren en misschien wel ooit ben bij geweest was de Reunietour van Limp Bizkit, dat was 1,5 uur gelul en voor 85% gevuld met coverwerk... gewoon goedkoop willen cashen
Hoe zou dat bij Robert Miles werkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geeft de software die ze gebruiken ook gewoon netjes aan hoe lang de intro nog duurt, zodat ze dat kunnen timen. Maar die feature moeten ze deze week gewoon lekker uitzetten
Omdat bekender, denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe staat dit boven Bedshaped?
Nederland, smakeloos, je kent hetquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ow dat is kut zeg. Goed luisteren naar je lichaam dan maar! Beterschapquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Officieel pas 7 weken ver, en label mag er pas na 3 maanden op. Maar ja, niet meer dezelfde sinds covidbesmetting in november. Leek afgelopen week weer goed te gaan en kerstdiner Eerste Kerstdag ging prima maar toen ging ik gisteren even rondje lopen (enige activiteit die dag) en toen was ik na half uurtje doodop en ben ik bij terugkomst op bed gaan liggen (half 8) en er sindsdien niet meer uitgekomen. Alsof je conditie in no-time totaal wordt afgebroken en je met een steen op je borst ligt. Tis vooral ook mentaal heel uitputtend. Steeds denken dat t wat beter gaat en dan staat er iemand achter je die je weer terugfluit.
Maar ik probeer positief te blijven. Veel rusten enzo, selectief mn activiteiteiten uitkiezen en daar dan maar optimaal van genieten :-)
Er zal wel een fanclub zijn die massaal op dezelfde liedjes heeft gestemd, als er dan buiten die bubble weinig op gestemd wordt komen ze allemaal rond dezelfde plek in de lijst uitquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:48 schreef LTVDK het volgende:
Alweer Keane, was toch net ook al deze?
Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Slechtste concert waar ik de laatste jaren en misschien wel ooit ben bij geweest was de Reunietour van Limp Bizkit, dat was 1,5 uur gelul en voor 85% gevuld met coverwerk... gewoon goedkoop willen cashen
Thanks!quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is kut zeg. Goed luisteren naar je lichaam dan maar! Beterschap
Er is meer op gestemd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij tekent morgen pas bij Antwerpquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik had m in mn nieuwsoverzicht gisteren pas op 29 december voorspeld maar Daley Blind per direct weg bij Ajax
Pfoe, een paar jaar geleden, ergens in 2017/2018quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer was dat?
Ik ben in 2014 op Pinkpop niet gaan kijken omdat ik een ander bandje verkoos (dat was Portugal. The Man trouwens).
Ergotherapie heb ik nu, helpt echt iddquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Sterkte man, zou eigenlijk kijken of je al wat eerder met fysio/ergotherapie kunt beginnen, het heeft mij wel geholpen tot dusver. Nog altijd niet de oude, maar heb wel verbetering gehad de afgelopen paar maanden.
Op naar bejaardentehuis Antwerp met Marc dickpic!quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik had m in mn nieuwsoverzicht gisteren pas op 29 december voorspeld maar Daley Blind per direct weg bij Ajax
Naar Antwerpen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Danny Blind ging weg toch? Niet daleyquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |