Het bizarre is alleen dat ik het forum lees via mijn telefoon, Google Chrome, en daar staat geen adblocker op aan. De melding klopt dus ook niet.quote:
#Waardeloosquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het bizarre is alleen dat ik het forum lees via mijn telefoon, Google Chrome, en daar staat geen adblocker op aan. De melding klopt dus ook niet.
The Resistance was ook wel een best experimenteel album voor hun naar mijn gevoel. Echt goeie nummers daarin maar ook veel mainstream dingen zoals dit. Vind het vooralsnog geen slecht nummer dit hoor. Madness on the other hand...quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:26 schreef Evenstar het volgende:
Muse is wel gaaf, maar dit is wel zo'n radio vriendelijke plug&play algoritme plaatje.
Haiiiquote:
Geen iPhone zeker?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het bizarre is alleen dat ik het forum lees via mijn telefoon, Google Chrome, en daar staat geen adblocker op aan. De melding klopt dus ook niet.
Psychokiller, Qu'est-ce que c'estquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Welke Psycho stemt hier nu op?
beetje hetzelfde probleem wat ik met ze heb als met Anouk, hebben prima nummers, alleen de meesten staan niet in de lijst.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:28 schreef Felagund het volgende:
Ik vind de Muse-verering wel typisch, zo vaak hoeven ze er ook weer niet in te staan.
MK Ultra en Exogenesisquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
The Resistance was ook wel een best experimenteel album voor hun naar mijn gevoel. Echt goeie nummers daarin maar ook veel mainstream dingen zoals dit. Vind het vooralsnog geen slecht nummer dit hoor. Madness on the other hand...
lijkt me dat Uprising ook nog komtquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:28 schreef Evenstar het volgende:
Bliss en Knights of Cydonia zou op zich al genoeg zijn voor Muse
The Resistance vond ik ook dikke prima.quote:
Pearl Jam, Nirvana, Queen, etc etcquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mja, beetje zelfde verhaal als George Michael. Toen alle klassiekers er eenmaal in stonden, zijn ze ze gaan aanduwen met suboptimale platen uit t oeuvre
Die staat het hoogst geloof ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me dat Uprising ook nog komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |