Misschien kan LP het nog een beetje redden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit uur gaat wel in een vrije val zo.
Ja maar doven luisteren vaak muziek met bass omdat ze dat wel kunnen horen. Niet top 2000 muziek.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wanneer je de songteksten op het scherm zet krijg je weer gedoe met auteursrechten
Ik zie niksquote:
Die zat net voor het beste blokje in de lijst.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kut, Jerusalem gemist. Die is vies hard gezakt volgens mij.
Dat is inderdaad de uitzondering. Maar ook die levert in.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou vrij veel zijn voor Nobody's Wife.
Nee, net als dat blinden niet kunnen ruiken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, en doven kunnen niet lezen ofzo
Brooklyn nine ninequote:Op dinsdag 27 december 2022 14:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kut google ...
[ afbeelding ]
Deze moest het zijn
Zó erg die uitspraakquote:
Hij gaat gewoon verder op hetzelfde themaquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het nummer hierna hoeft ook niet van mij.
Mijn grap jattenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kut google ...
[ afbeelding ]
Deze moest het zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |