Redelijke statistieken, maar wel Noorse competitie. Lijkt me een flinke stap terug tov Gakpo, maar goed die ga je toch niet 1op1 vervangen.quote:
We krijgen de nep Odgaardquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Redelijke statistieken, maar wel Noorse competitie. Lijkt me een flinke stap terug tov Gakpo, maar goed die ga je toch niet 1op1 vervangen.
Dat is ook een beetje waar PSV heen wil toch, de salarishuishouding naar beneden en proberen weer wat eigen vermogen te genereren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:12 schreef Mani89 het volgende:
Een 23-jarige die nog in Noorwegen voetbalt. Klinkt als een AZ-aankoop.
Nou, als ze voor dat geld de verdediging centraal kunnen versterken, dan hoeft het helemaal niet dom te zijn. Voorin heb je op zichzelf genoeg kwaliteit voor de competitie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:09 schreef Ramboetan het volgende:
Wat een slechte deal. Als er een jaar is om kampioen te worden is het deze wel.
Ajax kan dit jaar niks en Feyenoord blijft Feyenoord.
Voor een miljoentje of 80 had ik het wel begrepen maar dit is echt oliedom.
Je kan proberen Karlsson te halen, maar die zal ook wel 20 miljoen kosten.
De laatste niet debiele verdediger die we hadden was 2015 met Moreno. Sindsdien gaan we van halve gare naar halve gare als Rekiki, peesjevee isimat en de teze’s van deze wereld.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, als ze voor dat geld de verdediging centraal kunnen versterken, dan hoeft het helemaal niet dom te zijn. Voorin heb je op zichzelf genoeg kwaliteit voor de competitie.
Moreno niet debiel?quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
De laatste niet debiele verdediger die we hadden was 2015 met Moreno. Sindsdien gaan we van halve gare naar halve gare als Rekiki, peesjevee isimat en de teze’s van deze wereld.
Dan is het halve elftal van Ajax momenteel debiel als je het zo gaat kwalificeren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Moreno niet debiel?
[ afbeelding ]
Nee dat was eindelijk weer een verdediger die er op klapt. Hard verdedigen maakt je niet debiel, een kabouter op je shirt, dát maakt je debiel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Moreno niet debiel?
[ afbeelding ]
Beggars can't be choosers en je hebt Gakpo zelf ook nog, denk dat hij ook niet heel blij was dat hij er eigenlijk uit moest van de zomer, het is dat hij zelf die deal afwees anders speelde hij al een tijdje bij Leeds.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:09 schreef Ramboetan het volgende:
Dat laatste gedeelte van je post is zelfs een beetje kinderachtig voor een 9-jarige.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee dat was eindelijk weer een verdediger die er op klapt. Hard verdedigen maakt je niet debiel, een kabouter op je shirt, dát maakt je debiel.
Welke ploeg had jij in gedachten dan welke geschikter zou zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik heb overigens stevige bedenkingen bij de keuze voor Liverpool. Denk dat zijn tekortkomingen daar meer gaan opvallen dan zijn kwaliteiten.
Zo’n Leeds was eigenlijk perfect geweest, daar is Sini ondanks wat blessures ook aan het shinenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke ploeg had jij in gedachten dan welke geschikter zou zijn?
Daar krijg je wel wat meer de ruimte inderdaad, dat zal bij Liverpool de meeste wedstrijden een stuk minder zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n Leeds was eigenlijk perfect geweest, daar is Sini ondanks wat blessures ook aan het shinen
Zoals je eerder al eens opmerkte ligt zijn grootste kwaliteit niet in het passeren van spelers in de kleine ruimte. Daar kan hij nog wel beter in worden, maar bij een ploeg die het spel maakt en de tegenstander terug dringt gaat hij snel stappen moeten maken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke ploeg had jij in gedachten dan welke geschikter zou zijn?
Wat ik er van begrijp heeft PSV een aantal jaar geprobeerd om met financieel beleid op het randje van wat verstandig was de strijd met Ajax aan te gaan. Dat is niet gelukt, met als gevolg dat een goede deal dit jaar een absolute must was. Dan kun je nu voor deze deal gaan, of aan het einde van het seizoen voor waarschijnlijk een mindere deal.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:09 schreef Ramboetan het volgende:
liverpool is in veel aspecten toch ook een ploeg die reageert ipv controleert?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zoals je eerder al eens opmerkte ligt zijn grootste kwaliteit niet in het passeren van spelers in de kleine ruimte. Daar kan hij nog wel beter in worden, maar bij een ploeg die het spel maakt en de tegenstander terug dringt gaat hij snel stappen moeten maken.
Daarbij streeft Liverpool naar de absolute top en zal hij vanaf dag 1 moeten presteren. Ik denk dat hij meer tijd nodig gaat hebben dan hij gaat krijgen. Had hem liever in een wat afwachtender team gezien net onder de top.
Meer de Suarez route zeg maar. Die ging natuurlijk ook naar Liverpool, maar die zaten toen niet op het niveau waar ze nu mee verwend zijn.
Italië was ook wel mooi geweest voor hem, al zijn daar weinig ploegen die dit soort bedragen neerleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |