Stevig gehypt en op 25-jarige leeftijd bij Kiev doet vermoeden dat er ergens iets gestopt is met ontwikkelen. Maar goed, je weet niet of een nieuwe omgeving hem weer een impuls geeft.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV gaat vol voor Tsygankov dus. Was ooit een stevig gehypte speler. Moet het salarishuis omver blazen en nog best wat kosten met een halfjaar contract. Ik weet het niet hoor...
Dat hebben ze geboden lees ik hierquote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens, Madueke bij elk bod boven de 30 gewoon verkopen. We pikken hem over een jaar of 3 wel weer op bij Vitesse voor 5 miljoen.
https://www.telegraph.co.(...)nd-era-player-power/quote:PSV Eindhoven winger Noni Madueke, who Chelsea have made an opening £26.5 million bid for.
Madueke gaat sowieso het verschil niet maken tussen titel of niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien nog wat extra uit wringen en dan laten gaan, kampioen word je toch niet meer. Vervanger halen en uitzingen.
Maar dat is mijn mening. Moet je er alleen wel voor zorgen dat je 3e wordt.
Die was dan ook gewoon gegaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Hadden ze dit niet 2 weken terug kunnen bieden? Dan had Gakpo nog een half jaartje kunnen blijven.
Als hij niet gestopt was met ontwikkelen, dan zou 'ie nu ook niet haalbaar zijn voor PSV.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Stevig gehypt en op 25-jarige leeftijd bij Kiev doet vermoeden dat er ergens iets gestopt is met ontwikkelen. Maar goed, je weet niet of een nieuwe omgeving hem weer een impuls geeft.
Maximaal 8 miljoen en keurig binnen het salarishuis en dan vind ik het prima.
Als je het nu doet heb je het voordeel dat er in de zomer niet zoveel druk op staat en je "gewoon" in de markt mee kan doen, verder denk ik dat ze van de zomer ook afscheid gaan nemen van Luuk en Van Ginkel, geen idee wat hun contracten zijn maar die hakken er vast in op de loonlijst.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Hadden ze dit niet 2 weken terug kunnen bieden? Dan had Gakpo nog een half jaartje kunnen blijven.
Dat lijkt mij niet eerlijk gezegd, als je 35 miljoen voor Madueke had gekregen voordat Gakpo ging was er geen noodzaak volgens de technische mannen lijkt mij. Die 50 miljoen had je in de zomer ook gekregen met de manier waarop Gakpo in de Eredivisie en EL aan het ballen was.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die was dan ook gewoon gegaan natuurlijk.
Luuk? Dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het nu doet heb je het voordeel dat er in de zomer niet zoveel druk op staat en je "gewoon" in de markt mee kan doen, verder denk ik dat ze van de zomer ook afscheid gaan nemen van Luuk en Van Ginkel, geen idee wat hun contracten zijn maar die hakken er vast in op de loonlijst.
En wat denk je van Gakpo zelf die er zowat uitgewerkt werd naar Leeds, die was er wel een beetje klaar mee, valt echt te prijzen hoe professioneel hij is gebleven maar Liverpool was duidelijk zijn keuze.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet eerlijk gezegd, als je 35 miljoen voor Madueke had gekregen voordat Gakpo ging was er geen noodzaak volgens de technische mannen lijkt mij. Die 50 miljoen had je in de zomer ook gekregen met de manier waarop Gakpo in de Eredivisie en EL aan het ballen was.
We zijn hier niet allemaal van het niet op komen dagen als je een keertje je zin niet krijgt he.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
En wat denk je van Gakpo zelf die er zowat uitgewerkt werd naar Leeds, die was er wel een beetje klaar mee, valt echt te prijzen hoe professioneel hij is gebleven maar Liverpool was duidelijk zijn keuze.
Maar hij is wel wegquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
We zijn hier niet allemaal van het niet op komen dagen als je een keertje je zin niet krijgt he.
Het is ook maar een aanname die ik doe op basis van wat ik lees en dat is dat PSV het salarishuis drastisch wil verkleinen, dan drukt een grootverdiener als Luuk zwaar op de begroting.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:44 schreef tja77 het volgende:
Luuk heeft nog contract voor 2,5 seizoen, die zie ik nog niet vertrekken eerlijk gezegd. Hij is immers net hier en waar moet hij naar toe?
Goh, waarom denk je dat ik zeg 'Hadden ze hier niet 2 weken eerder mee kunnen komen'quote:
Kan, maar die berichten lees ik al jaren en er worden altijd uitzonderingen gemaakt voor spelers. Luuk lijkt mij daar prima in passen. Als je nu ook leest dat ze die Tsygankov willen hebben, die komt ook niet voor een appel en een ei spelen. Van Ginkel is wel weg na dit seizoen lijkt mij ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook maar een aanname die ik doe op basis van wat ik lees en dat is dat PSV het salarishuis drastisch wil verkleinen, dan drukt een grootverdiener als Luuk zwaar op de begroting.
We gaan zien of ik daarin gelijk krijg of niet.
Weet jij het salaris van Luuk?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook maar een aanname die ik doe op basis van wat ik lees en dat is dat PSV het salarishuis drastisch wil verkleinen, dan drukt een grootverdiener als Luuk zwaar op de begroting.
We gaan zien of ik daarin gelijk krijg of niet.
Luuk zal ook wel een mooi contract hebben, anders was hij niet gekomen. Maar die zal niet nu al vertrekken. Van Ginkel loopt af en geen enkele reden om zijn contract te verlengen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weet jij het salaris van Luuk?
Geen idee wat hij binnen harkt, maar Gakpo had wel een aantal keer een upgrade in z’n contract gekregen waardoor hij een riant salaris had.
Bron: trust me bro.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
En wat denk je van Gakpo zelf die er zowat uitgewerkt werd naar Leeds, die was er wel een beetje klaar mee, valt echt te prijzen hoe professioneel hij is gebleven maar Liverpool was duidelijk zijn keuze.
Als Liverpool komt dan houd je zo'n gozer niet tegen. Misschien had je dan wat harder kunnen onderhandelen, maar ik vermoed dat er over de minimale prijs ook al wel een afspraak met Gakpo lag.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet eerlijk gezegd, als je 35 miljoen voor Madueke had gekregen voordat Gakpo ging was er geen noodzaak volgens de technische mannen lijkt mij. Die 50 miljoen had je in de zomer ook gekregen met de manier waarop Gakpo in de Eredivisie en EL aan het ballen was.
Dat zou inderdaad wel kunnen, dat er een afspraak gemaakt was met Gakpo na de zomer transferperiode, en voor het WK.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Liverpool komt dan houd je zo'n gozer niet tegen. Misschien had je dan wat harder kunnen onderhandelen, maar ik vermoed dat er over de minimale prijs ook al wel een afspraak met Gakpo lag.
In de zomer had hij ook al weg gemogen of eigenlijk gemoeten voor de juiste prijs en vanuit zijn oogpunt de juiste club.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel kunnen, dat er een afspraak gemaakt was met Gakpo na de zomer transferperiode, en voor het WK.
Lood om oud ijzer.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:45 schreef Halcon het volgende:
Deal met Burnley met Seelt en 'n afdanker van hun....
Toch wel jammer dat als ze hun centen zo willen verbrassen, ze dat dan niet bij PSV doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Chelsea schijnt 100 miljoen te gaan betalen voor Mudryk, Madueke zal wel blijven dus.
Over een jaar komen de usual trollen uit het Ajax-topic hier zeveren dat we knettergek zijn dat we Madueke niet voor 30 hebben verkocht omdat hij het niveau van Vitesse nog niet aan kan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Chelsea schijnt 100 miljoen te gaan betalen voor Mudryk, Madueke zal wel blijven dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |