Ik ben blij dat oons Ronald geen TD is.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ronald Waterreus zou het wel mooi vinden als Daley Blind bij PSV kwam ballen.
Wat vinden we hier van?
Hij doet verwoede pogingen om die aandacht wel te krijgen en vergeet daarbij ook nog eens dat PSV Blind niet eens kan betalen.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:51 schreef Caland het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat we in 2023 Ronald Waterreus geen aandacht meer zouden geven.
ik zou het wel genieten vindenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit soort luchtballonetjes zijn in elk geval niet goed voor mijn hart.
Nou meid, ben je daar nu nog boos over?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ronald moet z’n muil houden. Blind trakteerde het PSV publiek op Old Trafford toen hij nog voor ManU speelde op een middelvinger. Zo’n smerige kut j*** hoeft nooit het shirt van PSV te dragen.
Gelukkig zegt Waterreus het, die beste man hoeven we niet serieus te nemen.
Denk aan je hart lieverdquote:Op maandag 2 januari 2023 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ronald moet z’n muil houden. Blind trakteerde het PSV publiek op Old Trafford toen hij nog voor ManU speelde op een middelvinger. Zo’n smerige kut j*** hoeft nooit het shirt van PSV te dragen.
psv mag in zijn handjes knijpen als zo'n speler een stapje naar beneden doet richting eindhovenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Trollololllolllolllquote:Op maandag 2 januari 2023 15:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
psv mag in zijn handjes knijpen als zo'n speler een stapje naar beneden doet richting eindhoven
Jammer dat elke keer als Waterkneus wat uitkraamt het "nieuws" is...quote:Op maandag 2 januari 2023 14:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat vinden we hier van?
Nou, ik vind Max zowel verdedigend als aanvallend niets brengen. En Daley is wel een meerwaarde voor de opbouw van achteruit.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat vinden we hier van?
Niet gelezen.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
psv mag in zijn handjes knijpen als zo'n speler een stapje naar beneden doet richting eindhoven
Met Scholletje Jr erbij zou die niet veel sterker zijn geworden. Centrum blijft gewoon een pijnpunt, ook al staat Scholletje Jr linksback.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:41 schreef tja77 het volgende:
Daley zou ECHT wel een versterking zijn voor de defensie van PSV, die Max kan er echt geen kut van. Het feit dat er al zo lang wordt uitgekeken naar de terugkomst van Mauro jr. zegt toch al genoeg toch? Deze laatste linie is wel zo zwak joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |