Mwene kan er ook echt helemaal niks van.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Mwene die zich er gewoon uit laat lopen door opa Burak Yilmaz, de tering.
Net als Til, die kans die hij verprutste voordat Xavi scoorde, mijn god.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mwene kan er ook echt helemaal niks van.
Ja, hoe kreeg 'ie dat voor elkaar.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Net als Til, die kans die hij verprutste voordat Xavi scoorde, mijn god.
Die mag wel weer wat scherper worden ja.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:06 schreef tompsv18 het volgende:
Luuk zit weer in een dipje he, mist alles
Lekker hakballetjes gaan geven met 1-2 voor en 2 minuten te spelen, ongelofelijk.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Los van dat het een belachelijke penalty was had Yilmaz natuurlijk allang kunnen afdrukken in die aanval en is het dieptriest dat je hier punten verspeelt.
Wel heel erg dom van Til.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volledig mee eens, maar deze pingel sloeg natuurlijk helemaal nergens op.
Die kans die hij ook nog heeft verprutst.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Til mogen ze wat mij betreft ook direct naar Jong PSV sturen en nooit meer terug laten komen, wat is die gozer ongelofelijk slecht zeg. Buiten dat die die strafschop weg geeft heeft die ook echt helemaal niets goed gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |