Wel heel erg dom van Til.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volledig mee eens, maar deze pingel sloeg natuurlijk helemaal nergens op.
Die kans die hij ook nog heeft verprutst.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Til mogen ze wat mij betreft ook direct naar Jong PSV sturen en nooit meer terug laten komen, wat is die gozer ongelofelijk slecht zeg. Buiten dat die die strafschop weg geeft heeft die ook echt helemaal niets goed gedaan.
Klopt, maar ik vind het raar dat tegenwoordig voor dit soort botsingen penalties tegen krijgt.quote:
Hij is gewoon ongelooflijk lomp en onhandig, maar hij maakt geen overtreding en het is geen gevaarlijk spel.quote:
Ieder jaar denk je: 'Dit is het slechtste PSV wat ik ooit heb gezien'. Op de een of andere manier is dan het volgende jaar altijd nog slechter, ook een prestatie.quote:
Gewoon Madueke verkopen, je wordt toch geen eerste meer, kun je beter de centen hebben voor iemand die ik niet per se veel meer waard zie wordenquote:
Dan hoop ik dat Chelsea niet heeft gekeken vandaag.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon Madueke verkopen, je wordt toch geen eerste meer, kun je beter de centen hebben voor iemand die ik niet per se veel meer waard zie worden
Weet niet of Chelsea na vandaag denkt van we gooien er nog eens ¤5m extra op.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon Madueke verkopen, je wordt toch geen eerste meer, kun je beter de centen hebben voor iemand die ik niet per se veel meer waard zie worden
Verrassend zeg. Elke keer die beginnelingen die zelf zeggen er niet klaar voor te zijn maar hoofdcoach maken omdat die er ooit tientallen inschoot. Topsportklimaatquote:Op zondag 15 januari 2023 16:40 schreef bbuddybb het volgende:
Ruud heeft het niet, jongons. Gaat het niet redden.
Meestal denken ze er zelf wel klaar voor te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Verrassend zeg. Elke keer die beginnelingen die zelf zeggen er niet klaar voor te zijn maar hoofdcoach maken omdat die er ooit tientallen inschoot. TopsportklimaatEcht Nederlandse ziekte.
Wat ik nooit zo begrijp is de totale afkeer van buitenlandse coaches. Altijd maar weer hetzelfde rijtje namen. Voetballers en normale werknemers spelen/werken overal ter wereld maar qua coaches gaan teams altijd voor dezelfde lokale namen. Tegen Schmidt werd ook 10x zo hard opgetreden vanuit de pers en publiek dan nu tegen een Ruud etc. Er zullen toch genoeg goede coaches zijn in bijv. Belgie/duitsland/Spanje die het leuk lijkt keer Nederlands team te trainen en die het goed kan doen.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meestal denken ze er zelf wel klaar voor te zijn.
Ruud wilde eigenlijk niet. Maar PSV zal niemand anders hebben gehad. JdJ had op z'n lijstje waarschijnlijk namen als Van Marwijk, Cocu, Rutten e.d. staan
Nee, dat willen ze niet, dat kon je toch wel zien?quote:Op zondag 15 januari 2023 17:12 schreef hanns het volgende:
4 punten laten liggen in het nieuwe jaar tegen Sparta en Fortuna, en dit zooitje wilt kampioen worden?
Tja klopt nog 5 verliespunten erbij en we hebben er net zoveel als vorig jaar en dat was een kut seizoen...quote:Op zondag 15 januari 2023 17:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, dat willen ze niet, dat kon je toch wel zien?
Ze willen gewoon geen kampioen worden, als je tegen 10 man van Fortuna een voorsprong weggeeft, wil je gewoon geen kampioen worden. En misschien maar beter ook, niks te zoeken in de CL.
Ze willen het echt wel. Ze kunnen gewoon niet beter.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, dat willen ze niet, dat kon je toch wel zien?
Ze willen gewoon geen kampioen worden, als je tegen 10 man van Fortuna een voorsprong weggeeft, wil je gewoon geen kampioen worden. En misschien maar beter ook, niks te zoeken in de CL.
Klopt ja, maar dat was na september toch al duidelijk?quote:Op zondag 15 januari 2023 17:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Jullie kunnen er ook helemaal niets van hé. Slechtste Ajax in jaren en jullie staan er nog onder ook.
De enige goede voetballer is Xavi Simons. En Madueke vermits geen oogkleppen maar ja.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ze willen het echt wel. Ze kunnen gewoon niet beter.
Ik snap ook niet hoe een ''topclub'' een trainer zonder ervaring kan aanstellen. Wissel Slot en Ruud en dat scheelt al best wat. En volgens mij gaat het financieel ook best slecht toch? Kun je zomaar afdalen richting het niveau Twente.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt ja, maar dat was na september toch al duidelijk?
En zeker zonder Gakpo tsja
Ja die Simons kan wel wat. Die zal ook wel snel weggaan.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De enige goede voetballer is Xavi Simons. En Madueke vermits geen oogkleppen maar ja.
Klopt klopt, met Slot aan het roer had Til er vandaag wel 3 ingeschoten denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe een ''topclub'' een trainer zonder ervaring kan aanstellen. Wissel Slot en Ruud en dat scheelt al best wat. En volgens mij gaat het financieel ook best slecht toch? Kun je zomaar afdalen richting het niveau Twente.
In ieder geval ga je er dan niet af bij Groningen.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt klopt, met Slot aan het roer had Til er vandaag wel 3 ingeschoten denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |