Iewl. Meisjes zijn stomquote:Op dinsdag 27 december 2022 04:29 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik kreeg toen een vriendin waarmee ik alles deed
Als zij begon te zoenen, dan vree ik met haar mee
Als ik begon te janken, kwam ze naast me staan
Een mooiere vriendschap, kon er in m'n ogen niet bestaan
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Geloof er niks vanquote:
Mee eensquote:
Wat is dit voor platform?quote:Op dinsdag 27 december 2022 04:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mee eens
Arnie als je ook nog geschoonde tracks wil scrobblen @ Last.fm, zie pm. Ik ben met die excellijst bezig geweest.
https://universalscrobble(...)3564100%201672107121
Stuk beter dan hier afhankelijk van zijn...
[ afbeelding ]
Moet nog altijd eens het volledige oeuvre van HGD checken. Ken intussen aardig wat albumtracks, maar nog geen volledig album. Hetzelfde geldt voor Klein Orkest. Best te overzien, maar ik ben voornamelijk met nieuwe releases bezig door het jaar heen en dan komt het er niet van om oude albums te checken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 04:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens is het volledige album 'België' een ontzettende aanrader. 'Hou van Mij', ik heb weinig debuutplaten gehoord met een betere opener. Dat is echt een klapper. Ook 'Alleen', 'Iets van Gevoel' en 'Vechten' zijn aanraders. Eigenlijk vind ik de titeltrack erop één van de zwakkere stukken. Bizar, eigenlijk.
Ik zit niet op last.fm...quote:Op dinsdag 27 december 2022 04:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mee eens
Arnie als je ook nog geschoonde tracks wil scrobblen @ Last.fm, zie pm. Ik ben met die excellijst bezig geweest.
https://universalscrobble(...)3564100%201672107121
Stuk beter dan hier afhankelijk van zijn...
[ afbeelding ]
Last.fm (soort voorvanger van Spotify, waar zeg maar 10-15 jaar geleden de meeste muziekfreaks zich verzamelden). Ooit deden ze ook aan streaming, toen Spotify pas in de kinderschoenen stond.quote:Op dinsdag 27 december 2022 04:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is dit voor platform?
Voor mij is het nu... Tering. Realitycheck. Voor mij is het nu zo'n 12 jaar geleden dat ik me aan hun hele oeuvre heb gewaagd. Dat was echt wat, toen nog met mp3'tjes op mijn smartphone.quote:Op dinsdag 27 december 2022 04:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Moet nog altijd eens het volledige oeuvre van HGD checken. Ken intussen aardig wat albumtracks, maar nog geen volledig album. Hetzelfde geldt voor Klein Orkest. Best te overzien, maar ik ben voornamelijk met nieuwe releases bezig door het jaar heen en dan komt het er niet van om oude albums te checken.
Ja, nogal een hol statement op deze manier. Maar ben allang blij dat er geen Normaal (boer is de keerl) in de Top-10 staat.quote:Op dinsdag 27 december 2022 04:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het ergste is; hier is écht campagne voor gevoerd. Hier is gruwelijk stemactie voor gevoerd... en zij die dit stemden, slapen nu ofwel állemaal, ofwel zijn ze net wakker om druk aan de slag te gaan met hun werk en hebben geen tijd om dit nummer nu te horen
Ja, ik moet daar zo ook maar eens bij stil staan. Wil nog wel iets aan m'n 3e kerstdag hebben overdag.quote:Op dinsdag 27 december 2022 04:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga mijn stemlijst-nummer 'Don't shut me down' straks om 7u missen ben ik bang
Ik ga er maar eens van tussen. Wil morgen niet helemaal een lijk/zombie zijn. Lieve mensen, het was een waar genoegen deze nacht ^_^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |