Die luxe versie heb ik wel over gehoord, ja! Benieuwd naar. Goeie tip, dank je!quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:33 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Je moet The Miracle Collection op Spotify opzoeken. CD2 (Alternative Miracle) staan echt waanzinnige versies op van Party en Breakthru. Andere takes, met echte instrumenten vooral. Klinkt briljant. En er staan nummers op die nog nooit zijn uitgegeven, je vraagt je echt af waarom een gedrocht als Rain Must Fall het wel haalde maar I Guess We're Falling Out niet.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier zou ik eventueel wel eeuwig naar kunnen blijven luisteren.
Was die ook naakt?quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:35 schreef TLC het volgende:
Gerucht gaat dat Cock Robin bij dit optreden stijf stond van de zenuwen
Als laatste of continue?quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:35 schreef Evenstar het volgende:
Welk nummer zouden jullie uitkiezen als je nog maar een nummer zou mogen horen voor de rest van je leven
Goodbye Yellow Brick Road van Elton John. Dat nummer heeft alles.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:35 schreef Evenstar het volgende:
Welk nummer zouden jullie uitkiezen als je nog maar een nummer zou mogen horen voor de rest van je leven
mijn absolute favoriet van Elton, goeie keusquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:36 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Goodbye Yellow Brick Road van Elton John. Dat nummer heeft alles.
Heel saai, maar ik denk iets van Tschjaikovsky.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:35 schreef Evenstar het volgende:
Hoeft niet continue, maar als je vanaf nu tot je dood nog maar naar een nummer zou mogen luisteren. Hoeft niet continue, maar je mag dus naar niks anders luisteren.quote:
Pyramid Song van Radiohead.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:35 schreef Evenstar het volgende:
Dat album staat vol parels, maar dat nummer is toch wel een van de beste dingen die hij ooit heeft gemaaktquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mijn absolute favoriet van Elton, goeie keus
Oké, nee nee ik heb het.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:35 schreef Evenstar het volgende:
Voor eeuwig op repeatquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:35 schreef Evenstar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dan toch eerder dit meesterwerkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Onmogelijke vraagquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:35 schreef Evenstar het volgende:
Sjemie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoeft niet continue, maar als je vanaf nu tot je dood nog maar naar een nummer zou mogen luisteren. Hoeft niet continue, maar je mag dus naar niks anders luisteren.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voor eeuwig op repeat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dan toch eerder dit meesterwerkje
Is dat ook het nummer wat vanmiddag in de Top 2000 stond? Vond het verhaal erachter wel oprecht interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Goede keuze!quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Sjemie.
A little Piece of Heaven van A7X
Fly To The Rainbow van Scorpions. Heeft echt alles waar ik van houd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:35 schreef Evenstar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |