Jij bent dronken.quote:
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Bløf is vaak leuker dan je van te voren denkt!quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:18 schreef TheVulture het volgende:
Een van de weinige Blofs die te pruimen is
Dat ze me vorig jaar in een VIP-kamertjes zetten en vroegen of ik op tv wilde tijdens oudjaarsavond op nationale tvquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:18 schreef Viv het volgende:
Dat die Zoomers meedoen snap ik nog, anders worden ze eruit gekickt. Maar wat is het excuus van die lutsers in het café?![]()
![]()
ondeugendquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
ik heb maar een blik stout geopend
Heerlijk. Laat em je smaken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Lekker hoor. Misschien ook nog even halen komende dagen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik neem bij die grote zalen (AFWAS, Ziggo) waar je wel graag goed vooraan wil staan, maar niet zo makkelijk meer naar achteren kan, meestal een 0,5l flesje mee. Dop even verbergen bij de ingang en pas bij de wc met water vullen, mag ie gewoon mee naar binnen. Ze hebben daar dezelfde policy als bij de Mojo-festivals, dus lege flessen zonder dop hebben ze nul probleem meequote:Op dinsdag 27 december 2022 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stond vorige week bij De Dijk 2,5 uur (+ nog uur wachten ervoor eigenlijk) vooraan, dan lus je wel wat water zeg maar. Ook bij Neil Young in Ziggo Dome een keer, die speelde 3,5 uur + waarschijnlijk nog 1,5 uur van te voren wachten, (en buiten in de rij al vanaf 10 uur 's ochtends, maarja dan nog wel gedronken en gegeten natuurlijk). Als ze daar nou eens iets op bedenken, dat je vooraan ook wat kan drinken, niet te veel want dan moet je weer pissen.
Jij denkt dat die zendermanager nog opblijft voor van Inkel?quote:
Ik vind dit prima. Mocht ik zelf een Top 2000 samenstellen staat ie er totaal niet in waarschijnlijk, maar goed.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:20 schreef Evenstar het volgende:
Toch is dit beter dan vele andere meuk in de Top2000
Stouts gaan er altijd goed in bij mij, mits daadwerkelijk stoutquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heerlijk. Laat em je smaken.
Ja de feelgood film was inderdaad een stuk leuker dan het waardeloze, niet originele, snel-kapotgedraaide titelnummer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
Het is alweer wat jaren geleden maar volgens mij vond ik deze film wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |