En Juliana die ook weer terug was is er weer uitgegooid vanwege overtreding van de regelsquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:37 schreef chufi het volgende:
In Argentina zijn Daniela en Lucila weer terug
wat deden de 2 meiden fout dat ze uitgegooid worden zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
En Juliana die ook weer terug was is er weer uitgegooid vanwege overtreding van de regels
Niuews over van buiten in het huis vertellen ... dat mag nietquote:Op maandag 2 januari 2023 23:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat deden de 2 meiden fout dat ze uitgegooid worden zijn?
hier maar verderquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
trotzdem kommt daar niemand umsonst in
de huis
luca on.....ni bedoel jequote:Op zondag 8 januari 2023 00:02 schreef chufi het volgende:
Arme Oriana begint met Gianfranco in het Spaans en gelijk worden ze afgestraft ! Italiaans praten ...
Zouden ze bij ons in "Een Jaar van je leven" eens moeten doen
Denk gewoon te volgen via globoplay ...quote:Op zondag 15 januari 2023 19:38 schreef mario390 het volgende:
wat ik in moment gelezen heb bij
de spap... forum zijn 4 in glasshuis
al te volgen
dat zijn streams de van globoplay op enquote:Op zondag 15 januari 2023 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik meen meer streams... kijk morgen of zo wel
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Over een paar maanden begint BB UK. Dat is wat mij betreft de beste editie. Gewoon oldskool BB. Geen spelshow. Zoals BB ooit bedoeld is.
https://www.sat1.de/serien/promi-big-brotherquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:21 schreef freaky40 het volgende:
Is die Duitse BB via een open livestream te volgen? Al enig idee waar?
Ik lig dan meestal al wel te slapenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:24 schreef mario390 het volgende:
deze week de ital. 2 dagen niet
gekijkt, de ital. kijkers boos omdat ze
altijd om 2 of 3 00 de streams uitmaken
Misschien omdat Beatrice als actrice bij veel mensen bekend isquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:38 schreef mario390 het volgende:
veel ruzie met de rote hexe maar bij de
votes heeft zij altijd nog genoeg votes van de
kijkers, vor vanavond heeft zij 9 stemmen van
binnen
Hij WIL naar huis, niet hij WILT naar huis. Zie dat steeds vaker en kan er niet tegen dat het woord WILT hier alsmaar wordt gebruikt. Sorry, lijkt niets voor te stellen maar ik erger me er aan!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:54 schreef chufi het volgende:
Javier (2 voudig wereldkampioen kunstschaatsen) heeft het moeilijk.. Hij wilt naar huis..
[ afbeelding ]
Alhoewel hij gisteren niet publiekelijk genomineerd was , heeft de wel genomineerd Aviles , zich voor 12K vrij gekocht en mocht ie iemand nomineren en dat was Javi (wel van hun eigen team) maar die had het al eerder tegen hem aan gegeven ..
Tis wel dat er nog weinig meer te halen valt met nog 1.5 maand of zo te gaan .. of langer want soms gaan ze door
Alleen niemand weet het .. hij zelf ook niet (officieel dan)
Denk inderdaad dat het over dezelfde BB gaat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Er komt toch nog eerst een regulier seizoen in Australië?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 01:22 schreef chufi het volgende:
Volgende keer geen wit dragen?
[ afbeelding ]
Ik versta alleen geen Spaansquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Met VPN gewoon hier te volgen : https://www.mitele.es/directo/gh-vip-24h-senal-1/
Zeus is out en mag naar zn mede kandidate en lover Samantha terug, dat was gisterquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:51 schreef chufi het volgende:
In GH VIP Spain zijn nog 2 genomineerden over ... Zeus Montiel en Laura Busso.. die laatste vindt het niet leuk ...
Niet bloot dusquote:Op maandag 27 november 2023 00:08 schreef chufi het volgende:
Oops .. gemist .. ging de presentator nu zn blote kont zien..? gemist ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jessi (ex Miss Espana 2009 ) mag terug naar dr kindjes en misschien dr vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze mogen allen niet stemmen maar moeten wel vertellen wie genomineerd zijn ... Luitngo, Michiael en Pilar dusquote:Op vrijdag 1 december 2023 01:15 schreef chufi het volgende:
Nieuwe visitantes tot zondag of ...?
[ afbeelding ]
is toch al vorbijquote:Op maandag 11 december 2023 10:17 schreef spapaars het volgende:
Morgen start BB Duitsland vips
Stream
https://www.twitch.tv/therealknossi
al 2 maanden of meer maarquote:Op maandag 11 december 2023 23:50 schreef chufi het volgende:
@:mario390 Is La Fazenda nu weer live ?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 december 2023 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
al 2 maanden of meer maar
volg ik niet
Ook niet nog eerder dusquote:
Big Brother - Knossi Edition moet het zijnquote:Op dinsdag 12 december 2023 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
al 2 maanden of meer maar
volg ik niet
Ik zag zn kanaal ...quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Big Brother - Knossi Edition moet het zijn
Wordt BB Duitsland op Twitch door gestreamd dan?quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
laatste week endete promi bb duitsl.quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je moet voorzichtig doen met je laptopquote:Op dinsdag 12 december 2023 00:59 schreef mario390 het volgende:
laptop was nu afgestürzt
deswegen was ik weg
de live show italie vanavond
kijkte ik ook niet
Nee, als ze er zijn verdwijnen ze ook weer snel, zo ook op YouTube.quote:Op dinsdag 12 december 2023 01:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt BB Duitsland op Twitch door gestreamd dan?
kloptquote:Op vrijdag 15 december 2023 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Carmen moet volgens mij het huis verlaten//...
Arme Ruslana (of niet) ze heeft Slomo van Chanel gekregen ... dat is een beetje een soort workout terwijl je door blijft zingen..quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:58 schreef chufi het volgende:
In Spanje zijn de kandidaten weer terug en hebben de nummers gekregen voor het 5e Gala op nieuwjaarsdag
quote:Op donderdag 28 december 2023 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Arme Ruslana (of niet) ze heeft Slomo van Chanel gekregen ... dat is een beetje een soort workout terwijl je door blijft zingen..
Net zag ik dr al touwtje springen en daarna zingen ... gaat dus om extreem goede conditie...
[ afbeelding ]
Ukrains dus die gaat er wel voor
Die was op bezoek in dit programma van Telefequote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:15 schreef mario390 het volgende:
van waar is de beeld met de zwangere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |