Kut.quote:Op maandag 26 december 2022 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
HOE WAS JULLIE TWEEDE KERSTDAG??
Er staat nog wel een stripje over tijd in mijn FoBo.quote:
Heb me prima vermaaktquote:Op maandag 26 december 2022 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Correctie.. dit stukje ken ik wel.quote:Op maandag 26 december 2022 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht dat ik veel van Elvis kende, maar deze ken ik niet.
Die is toch al jaren geleden naar de Snob lijst vertrokken?quote:Op maandag 26 december 2022 22:21 schreef peaceman het volgende:
Je vraagt je in deze reeks toch elk jaar wel weer af waar DJ11 is....
Dat had ik gisteren al gedaanquote:Op maandag 26 december 2022 22:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn familie eruit geschopt. Ik wel iig
Dit ja, lekker met de heupen wiegenquote:Op maandag 26 december 2022 22:22 schreef MTheBassman het volgende:
Ballads van Elvis vind ik een beetje saai. Doe dan maar zijn rock n roll platen.
en ik doe zo mijn best he.... (niet wb Elvis maar tochquote:Op maandag 26 december 2022 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht dat ik veel van Elvis kende, maar deze ken ik niet.
ben naar mn tante in Soest gegaan. Was wel gezellig. wel een beetje een lange rit. Blij dat ik nu weer thuis ben.quote:Op maandag 26 december 2022 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Relaxt.quote:Op maandag 26 december 2022 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Lekker thuis met ouders gegourmet; gevroten en bier gedronkenquote:Op maandag 26 december 2022 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Geen slapende honden etc.quote:Op maandag 26 december 2022 22:21 schreef peaceman het volgende:
Je vraagt je in deze reeks toch elk jaar wel weer af waar DJ11 is....
Is goed, hij is ook prima nog in januari te spelen als terugblik op het voorbije jaarquote:Op maandag 26 december 2022 22:20 schreef peaceman het volgende:
wil je mij hier volgend jaar aan herinneren...
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |