Gratis medailles voor VS! Al heb ik geen idee of zij goede zwemmers hebben voor deze afstanden.. afgelopen OS viel juist wat tegen, geloof ik, toen ging alles naar de Australiaantjesquote:Op woensdag 9 april 2025 21:15 schreef Faraday01 het volgende:
Dit kan echt niet, zo veel zwemmen. Hoe zou dat roch komen
Afgelopen WK won alleen Hunter Armstrong op de rugslag.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gratis medailles voor VS! Al heb ik geen idee of zij goede zwemmers hebben voor deze afstanden.. afgelopen OS viel juist wat tegen, geloof ik, toen ging alles naar de Australiaantjes
Nieuw bloed voor LA28?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gratis medailles voor VS! Al heb ik geen idee of zij goede zwemmers hebben voor deze afstanden.. afgelopen OS viel juist wat tegen, geloof ik, toen ging alles naar de Australiaantjes
Coventry heeft haar oude vriendjes en vriendinnetjes alvast een cadeautje gegeven.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Welk format? 50 overs of iets anders?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:44 schreef Nielsch het volgende:
Weet niet waarom, maar ik krijg nu pas mee dat cricket ook terugkomt in 2028. Groot Britannië kan eindelijk de Olympische titel uit 1900 gaan verdedigen.
T20 en waarschijnlijk wordt het gespeeld in New Yorkquote:Op woensdag 9 april 2025 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Welk format? 50 overs of iets anders?
En: not gonna happen
Test cricket?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Welk format? 50 overs of iets anders?
En: not gonna happen
Kunnen we ook gelijk regulier rugby olympisch makenquote:
Met de maat genomen gewoon prima beslissingen toch? Ja, jammer dat voetbal heren verkleind wordt, maar ik vind de huidige verdeling wel beter dan de verdeling tot aan 2024. En natuurlijk matig hoe er met de vijfkamp wordt omgegaan en dat gegoochel met tafeltennis is ook onleuk.quote:Op donderdag 10 april 2025 07:39 schreef heywoodu het volgende:
Speed, lead en boulder als losse onderdelen is wel dik verdiend
Wel een beetje zuur dat de enige reden voor het gerommel bij het voetbal is zodat ze meer vrouwen dan mannen op de spelen hebben.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de maat genomen gewoon prima beslissingen toch? Ja, jammer dat voetbal heren verkleind wordt, maar ik vind de huidige verdeling wel beter dan de verdeling tot aan 2024. En natuurlijk matig hoe er met de vijfkamp wordt omgegaan en dat gegoochel met tafeltennis is ook onleuk.
Voor de rest prima beslissingen. Ja, die 50 meters bij het zwemmen zijn onnodig.
Beter eerste week de langebaan en week er na alles nog een keer op de korte baan. Die 75m kan dan mooi in week 2.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:27 schreef Szura het volgende:
Hoog tijd voor de 75m, die hebben we ook nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |