Exact. Al waren alle keuzes kut. Coe misschien iets minder dan de restquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja de blijde reacties die ik overal zie laten vooral de onwetendheid van mensen zien. Maar ja het is een vrouw dus dan moet het wel goed zijn.
Dat het een aartsconservatieve vrouw is die minister is in een pro-Russische Zimbabwaanse regering (met dictatoriale trekjes) doet er dan niet meer toe ofzo.
Alleen al het feit dat we nu niet elke godganse keer 'Lord Sebastian Coe' horen is het al waard eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Exact. Al waren alle keuzes kut. Coe misschien iets minder dan de rest
Mja ik zeg niet dat Coe een topkeuze zou zijn. Maar misschien iets minder slecht dan de restquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat we nu niet elke godganse keer 'Lord Sebastian Coe' horen is het al waard eigenlijk.
Met een kop als een trein.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja de blijde reacties die ik overal zie laten vooral de onwetendheid van mensen zien. Maar ja het is een vrouw dus dan moet het wel goed zijn.
Dat het een aartsconservatieve vrouw is die minister is in een pro-Russische Zimbabwaanse regering (met dictatoriale trekjes) doet er dan niet meer toe ofzo.
Gaat toch nooit goedgekeurd worden vanwege die stroming?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Roeien op Spelen 2032 wellicht tussen krokodillen: 'Surfen ook in zee met haaien'
Van een 1500 meter baan naar een rivier met sterke stromingsverschillen en krokodillen, het zit de roeiers niet mee.
Ach als een ontbrekende 500m al geen probleem isquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Gaat toch nooit goedgekeurd worden vanwege die stroming?
De burgemeester doet tegen die tijd wel even een proefrondje zoals die bm van Parijs in dat strontriool dat vorig jaar deed.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Roeien op Spelen 2032 wellicht tussen krokodillen: 'Surfen ook in zee met haaien'
Van een 1500 meter baan naar een rivier met sterke stromingsverschillen en krokodillen, het zit de roeiers niet mee.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kon alleen dit vinden
https://sportnieuws.nl/ol(...)ttps%3A%2F%2Ft.co%2F
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Fransen willen het schaatsen gewoon in eigen land houden.
Ze zijn vandaag toch weer in Thialf geweest, leuke rubriekquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:51 schreef Szura het volgende:
Oh, onlangs waren ze in Fryslan nog zo optimistisch
https://www.omropfryslan.(...)ympische-spelen-2030
Laten we dat aub niet doen. Gewoon in Frankrijk houden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze zijn vandaag toch weer in Thialf geweest, leuke rubriek
https://nos.nl/artikel/25(...)ijn-andere-kandidaat
Kans dat het in Frankrijk komt is klein.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Laten we dat aub niet doen. Gewoon in Frankrijk houden.
Andere kant; wel twee titels voor talent Huizinga
Niet zo gek lang geleden was er toch document waarin stond dat ze dat wel gingen doen?quote:Op woensdag 2 april 2025 10:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In Frankrijk gaat zowiezo niet gebeuren aldus de organisatie.
Ja er was halve praat over een tijdelijk iets zoals in Milaan, maar dat zou dan in Nice moeten en ze hebben eigenlijk geen locatie daarvoor.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet zo gek lang geleden was er toch document waarin stond dat ze dat wel gingen doen?
Een permanente baan in een stad als Grenoble zou mooi zijn.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:47 schreef Remco het volgende:
Olympische Spelen mogen laatste jaren al niets meer kosten maar ik vind dit wel wat doorslaan. Er zijn zoveel medailles te winnen met langebaan schaatsen dat een nieuwe ijsbaan me voor een land als Frankrijk echt wel rendabel lijkt met het oog op de toekomst.
Met de huidige bouwprijzen gaat dat nooit rendabel worden, Thialf is al puur operationeel niet rendabel te krijgen.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:47 schreef Remco het volgende:
Olympische Spelen mogen laatste jaren al niets meer kosten maar ik vind dit wel wat doorslaan. Er zijn zoveel medailles te winnen met langebaan schaatsen dat een nieuwe ijsbaan me voor een land als Frankrijk echt wel rendabel lijkt met het oog op de toekomst.
Klopt maar dat hoeft ook niet altijd, ik bedoelde niet echt financieel rendabel maar meer dat je er waarschijnlijk prestaties voor terug krijgt. Zo'n complex als in Apeldoorn of heel Papendal is ook niet perse rendabel maar heeft wel voor een flinke boost van de topsport in Nederland gezorgd.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met de huidige bouwprijzen gaat dat nooit rendabel worden, Thialf is al puur operationeel niet rendabel te krijgen.
Voetbal heren is natuurlijk een waardeloos toernooi. Dus meer vrouwenteams is logisch.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetbal heren naar 12 teams, dames naar 16 teams en tafeltennis team event eraf vind ik wel bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |