Breng hem nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
Je pc is kapot, je kan blijkbaar wel hier posten (telefoon neem ik aan) maar geen column schrijven...ok.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
wat ik begrijp uit je recente posts heb je helemaal niks met voetbal. Je bent vast een goede gast. Maar bij dat alles. En hetkleoneren van d dood van de beste voetballer ooit. Wat doe je hier ? Wil je anaal genomen worden door die andere homo
John de Caland Wolf ¿
jij bent ?quote:
Dit soort posts hebben altijd iets treurigs.quote:
Misschien werkt die Henk Krol daar nu.quote:
Je bedoelt posts van tong?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit soort posts hebben altijd iets treurigs.
‘Kijk mij eens veel posts hebben en bekend zijn op een forum.’
Hij staat slechts op de 3e plaats.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit soort posts hebben altijd iets treurigs.
‘Kijk mij eens veel posts hebben en bekend zijn op een forum.’
Ik wist dat Harrie hem voorbij was, maar chufi? Damnquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij staat slechts op de 3e plaats.
Zou die sjeik weten of er lucht of zand in een bal zit?quote:
Ik zou tegen dat contract zelfs ja zeggen, als ik vooraf 100% zeker zou weten dat ik geen minuut zou spelen en altijd op de bank zou moeten zitten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sinds deze post alweer 20k binnen bij Ronaldo. Lekker man.
Jij vertikt het om voor dat bedrag af en toe een uurtje over het veld te strompelen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 02:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou tegen dat contract zelfs ja zeggen, als ik vooraf 100% zeker zou weten dat ik geen minuut zou spelen en altijd op de bank zou moeten zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |