quote:Kaouthar Darmoni is ontslagen als directeur van Atria, het kennisinstituut voor emancipatie en vrouwengeschiedenis.
Drie oud-medewerkers van Atria, zij gaven aan dat Darmoni meermaals 'in haar bh of haar string' op de werkvloer heeft gestaan. Ook zou zij personeelsleden ongevraagd op het achterhoofd kussen en begon ze de wekelijkse vergadering met buikdansen, waar het personeel aan mee moest doen.
Volgens de oud-werknemers heerste er een 'angstcultuur' onder Darmoni. Zo zouden personeelsleden die kritiek uitten op haar koers of leidinggeven zijn weggepest of aan de kant zijn gezet.
Daarnaast vertrokken in 2020 en 2021 in totaal 34 werknemers, dat terwijl Atria maar een personeelsbestand van zo'n 33 mensen heeft.
quote:Ook de moeder aller Nederlandse tradities, het oliebollen eten met Oud en Nieuw, ontkomt niet aan experimenten en vernieuwing. Waar veruit de meeste Nederlanders gaan voor de traditionele oliebol (met of zonder krenten) zijn er dit jaar ook heel veel andere varianten te koop, zoals de zuremat-oliebol
Die begint de dag met de tarzan onder de douche.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kaouthar Darmoni
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb niet zoveel met oude voetbalheldenquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:14 schreef tong80 het volgende:
Mijn computer is al een week kapot. Dus geen briljante column over de beste voetballer ooit. Gelukkig wordt er in deze slowchat alsof het Viva was gepost. Wat een armoe.
😋
wat ik begrijp uit je recente posts heb je helemaal niks met voetbal. Je bent vast een goede gast. Maar bij dat alles. En hetkleoneren van d dood van de beste voetballer ooit. Wat doe je hier ? Wil je anaal genomen worden door die andere homoquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel met oude voetbalhelden
sorry tong
ik sla wel eens een wedstrijdje over tegenwoordig jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
wat ik begrijp uit je recente posts heb je helemaal niks met voetbal. Je bent vast een goede gast. Maar bij dat alles. En hetkleoneren van d dood van de beste voetballer ooit. Wat doe je hier ? Wil je anaal genomen worden door die andere homo
John de Caland Wolf ¿
vvv de ultieme clubnaam. Tevens de Koel mooiste stadion van Nederland. Met fc den Bosch op de legendarische trappen gelopenquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik sla wel eens een wedstrijdje over tegenwoordig ja
vroeger kon ik de derde linksback van VVV bij naam noemen
vvv de ultieme clubnaam. Tevens de Koel mooiste stadion van Nederland. Met fc den Bosch op de legendarische trappen gelopenquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik sla wel eens een wedstrijdje over tegenwoordig ja
vroeger kon ik de derde linksback van VVV bij naam noemen
aldus de woordvoerder van de club waar criminelen zoals Jantje Mulder en John de Wolf publiekslieveling en zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:34 schreef Caland het volgende:
Beste voetballer ooit die vooral veel goals scoorde omdat hij tegen amateurteams speelde (lol)
Joden die het hebben over criminelen bij een andere clubquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
vvv de ultieme clubnaam. Tevens de Koel mooiste stadion van Nederland. Met fc den Bosch op de legendarische trappen gelopen
Happy new year mate
[..]
aldus de woordvoerder van de club waar criminelen zoals Jantje Mulder en John de Wolf publiekslieveling en zijn.
😋
Feijenoord en ironie. Mario Been Jorien en Beenhakker nog steeds uitgespuugd ?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Joden die het hebben over criminelen bij een andere club
De ironie
Breng hem nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
Je pc is kapot, je kan blijkbaar wel hier posten (telefoon neem ik aan) maar geen column schrijven...ok.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
wat ik begrijp uit je recente posts heb je helemaal niks met voetbal. Je bent vast een goede gast. Maar bij dat alles. En hetkleoneren van d dood van de beste voetballer ooit. Wat doe je hier ? Wil je anaal genomen worden door die andere homo
John de Caland Wolf ¿
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |