Ik heb ontbeten met één snee kerststol en net geluncht met hetzelfde.quote:
Samequote:Op maandag 26 december 2022 13:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gecondoleerd
ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst onder de 80 woog![]()
Ik moet echt het sporten weer even oppakken.quote:Op maandag 26 december 2022 13:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gecondoleerd
ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst onder de 80 woog![]()
Ja maar die spelen valsquote:Op maandag 26 december 2022 13:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh en het nieuwe jaar begint altijd in Kiribati. Fyi.
quote:Op maandag 26 december 2022 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ontbeten met één snee kerststol en net geluncht met hetzelfde.
Vanavond moet er weer een flinke lading vleesch naar binnen.
De gemiddelde werknemer op de Wallen elke dag.quote:Op maandag 26 december 2022 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanavond moet er weer een flinke lading vleesch naar binnen.
1989 IS dan ook gewoon haar beste plaatquote:Op maandag 26 december 2022 13:17 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
It's a love story(beetje uit de hand gelopen yes
)
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat al is besproken:quote:Op maandag 26 december 2022 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De gemiddelde werknemer op de Wallen elke dag.
quote:
Ik ook zoiets.quote:Op maandag 26 december 2022 13:16 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
SameVolgens mij was ik 14 toen ik onder de 80 zat
Uhm nee want het is geen kaasquote:Op maandag 26 december 2022 13:14 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Old Amsterdam is samen met Geitenkaas de beste kaas.
Ach ja, je zal maar een half milljard waard zijn ermee.quote:Op maandag 26 december 2022 13:17 schreef Evenstar het volgende:
Taylor Swift maakt ook echt algoritme muziek. Boring.
Ben nu vanwege long covid bij de fysio bezig naast het boulderen, merk wel dat het helpt, naast het iets minder eten/snackenquote:Op maandag 26 december 2022 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet echt het sporten weer even oppakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |