Die zelfkennis, die siert je.quote:Op maandag 26 december 2022 12:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Helemaal gemist omdat ik een luie flikker ben die in zijn nest lag te stinken
Ik zag de rijen, leek wel op die wousen die in de Efteling gaan staan voor een Spookslot boek.quote:Op maandag 26 december 2022 12:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alternatief is naar de Intratuin in Duiven gaan. Dus ik zou lekker blijven luisteren
quote:1531 If You Could See Me Now The Script
1530 Faded Alan Walker
1529 Love Story Taylor Swift
1528 Diane Therapy?
1527 Stir It Up (Live) Bob Marley & The Wailers
1526 Lovesong The Cure
1525 Rooster Alice In Chains
1524 Niggas In Paris Kanye West & Jay-Z
1523 In Dreams Roy Orbison
1522 Oxygene IV Jean-Michel Jarre
1521 Going Home Mark Knopfler
Ja maar als dat het alternatief is dan zijn zelfs suzan en freek genotquote:Op maandag 26 december 2022 12:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alternatief is naar de Intratuin in Duiven gaan. Dus ik zou lekker blijven luisteren
quote:Op maandag 26 december 2022 12:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zag de rijen, leek wel op die wousen die in de Efteling gaan staan voor een Spookslot boek.
Beetje ziek wel als je zo bent
Ik ook, af en aan. Als ik nu naar de gedraaide nummers kijk denk ik hmm, die paar heb ik wel gehoord, toen weer een paar niet, die andere weer welquote:Op maandag 26 december 2022 12:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon slapen. En dat tijdens de t2k
Niggas in Paris?quote:Op maandag 26 december 2022 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh we krijgen volgend uur het nummer dat van mij een country meisje heeft gemaakt
20 graden is toch helemaal niet warm man.quote:Op maandag 26 december 2022 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was ook al lekkage ergens in de flat dus gaat lekker.
Maar tis 26 december en ik moet een raam open doet omdat te warm
Beetje veel ziek ja, wat bezielt jequote:Op maandag 26 december 2022 12:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zag de rijen, leek wel op die wousen die in de Efteling gaan staan voor een Spookslot boek.
Country boy is al geweest in ieder geval.quote:Op maandag 26 december 2022 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh we krijgen volgend uur het nummer dat van mij een country meisje heeft gemaakt
Ik ga er trouwens van uit dat jullie 1 januari al naar de Efteling gaanquote:Op maandag 26 december 2022 12:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Het is standaard 18-19 graden. Het is gewoon heel warm in huis.quote:Op maandag 26 december 2022 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
20 graden is toch helemaal niet warm man.
Dat Kanye wel vergetenquote:Op maandag 26 december 2022 12:58 schreef Poppejans het volgende:
Als het door een ne.. donker persoon getypt wordt mag er wel het nwoord staan?
Jep. Nigga pass heet datquote:Op maandag 26 december 2022 12:58 schreef Poppejans het volgende:
Als het door een ne.. donker persoon getypt wordt mag er wel het nwoord staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |