Sowieso langzamerquote:Op maandag 26 december 2022 13:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoe liggen we eigenlijk op schema qua posten? Langzamer dan voorgaande jaren of sneller?
Ja hoor. Geen bijdehandte fokkers aanwezigquote:
Kwestie van in de keuzelijst komen en dan is ie binnenquote:Op maandag 26 december 2022 13:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik zou je nog bijna gelijk geven![]()
Exile MOET in de lijst. Ik geef het nog max. 2 jaar
all too well 10 minuten versie moet erin ipv die 6 min.quote:Op maandag 26 december 2022 13:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik zou je nog bijna gelijk geven![]()
Exile MOET in de lijst. Ik geef het nog max. 2 jaar
Sterkte dan maar.quote:Op maandag 26 december 2022 13:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben nu vanwege long covid bij de fysio bezig naast het boulderen, merk wel dat het helpt, naast het iets minder eten/snacken
Heb alleen altijd na de fysio verrekt veel honger
Tsja, de tekst is vanuit het perspectief van een psychopaat. Moet kunnen.quote:Op maandag 26 december 2022 13:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo'n foute plaat eigenlijk. Maar stiekem wel lekker.
Ja ik zit ook al meer dan 10 jaar op 3 cijfers, hopelijk kan ik dit jaar de juiste richting op gaan, zou niet verkeerd zijnquote:Op maandag 26 december 2022 13:21 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
2012 kwam ik heel dichtbij de 80. Meen dat ik rond 85-86 zat. Toen nog een keer in 2014 de 90 aangetikt. Sindsdien eigenlijk alleen maar 3 cijfers.
Beterschapquote:Op maandag 26 december 2022 13:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben nu vanwege long covid bij de fysio bezig naast het boulderen, merk wel dat het helpt, naast het iets minder eten/snacken
Zeker allemaal van die tiktokkinderen?quote:Op maandag 26 december 2022 13:22 schreef Evenstar het volgende:
Luister die lui op de Zoom naar de Snollebollekes ofzo? Hysterisch allemaal.
Nee, in Hedon, Zwolle.quote:Op maandag 26 december 2022 13:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Was je in Tivoli toevallig?
Dan stond je bij me in de buurtquote:Op maandag 26 december 2022 13:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ook & ook, maar dat is in Hedon niet zo moeilijk
Nee, dat was Hedon.quote:Op maandag 26 december 2022 13:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Was je (erg) vroeg?
Of was het 't betere ellebogenwerk?
Ik hoop dat zich vanavond nog iemand meldt met stoute plannen.quote:Op maandag 26 december 2022 13:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeker allemaal van die tiktokkinderen?
Ik geloof langzamer maar Dago wist daar een oorzaak voor aan te wijzen.quote:Op maandag 26 december 2022 13:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoe liggen we eigenlijk op schema qua posten? Langzamer dan voorgaande jaren of sneller?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |