De beste vriend van een fokker is zn rechterhandquote:Op maandag 26 december 2022 12:31 schreef alopio het volgende:
[..]fokkers die sex hebben. Nee dat bestaat niet
Na 2 stukjes vlees smaakt alles ook hetzelfde. Maar goed, het is wel leukquote:Op maandag 26 december 2022 12:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eens!![]()
En eigenlijk is gourmetten een hoop gekut met brandende spetters en vlekken in je kleren en drie dagen salmonella van niet gare kip en keiharde groente en haar dat in 2023 nog naar halfgare slavinkjes ruikt
Nou, vooruit.quote:
Soms links voor de afwisselingquote:Op maandag 26 december 2022 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De beste vriend van een fokker is zn rechterhand
Voelt wel beetje gek meestal, alsof je na jaren op Tweede Kerstdag naar Ikea ineens naar de Intratuin gaatquote:
En zo krijgen we nog 15x George Michaelquote:Op maandag 26 december 2022 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
Wat duurt dit nummer lang zeg, kolere.
Inclusief verkeersregelaarsquote:Op maandag 26 december 2022 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voelt wel beetje gek meestal, alsof je na jaren op Tweede Kerstdag naar Ikea ineens naar de Intratuin gaat
Cowboys & Angels genotquote:Op maandag 26 december 2022 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
Wat duurt dit nummer lang zeg, kolere.
Ja is wel een enorme wappie jaquote:Op maandag 26 december 2022 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, wappie bokkers.
Opbokkers beter gezegd.
Ik ben echt fan van lange nummers, maar dan moet ik het wel een lekker nummer vinden. Dat heb ik bij George Michael nou nog nooit gedacht.quote:
Sterktequote:Op maandag 26 december 2022 12:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom uit Zwolle en ik kan dit dus verstaan
Maakt dat het beter?quote:Op maandag 26 december 2022 12:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik niet en ik kan het ook wel verstaan.quote:Op maandag 26 december 2022 12:34 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |