Pippie 1 komt wel goed, maar bij Pippie 2 ben ik bang dat ik straks elke dag tussen de scooters door naar de voordeur moet lopenquote:Op maandag 26 december 2022 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zet je maar alvast schrap voor de puberteit.
quote:Op maandag 26 december 2022 12:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Pippie 1 komt wel goed, maar bij Pippie 2 ben ik bang dat ik straks elke dag tussen de scooters door naar de voordeur moet lopen
Kut scooters. Zeker die felix huurdingenquote:Op maandag 26 december 2022 12:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Pippie 1 komt wel goed, maar bij Pippie 2 ben ik bang dat ik straks elke dag tussen de scooters door naar de voordeur moet lopen
Over 15 jaar de reunie tourquote:Op maandag 26 december 2022 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was naar het een-na-laatste concert van De Dijk. Vaarwel De Dijk.
Dat zijn vreselijke mensen.quote:Op maandag 26 december 2022 12:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Lijstjes invullen met slechts 1 artiest______!!!!!!
Ik op Wakker in een vreemde wereld, maar die staat er wederom niet in.quote:Op maandag 26 december 2022 12:25 schreef Isorden het volgende:
Dit jaar zelf wel op De Dijk gestemd, maar dan Niemand in de stad.
2020 en 2021 had je geen zin.quote:Op maandag 26 december 2022 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn meest-geziene artiest.
[ afbeelding ]
Kom ik aan met mijn 2 keerquote:Op maandag 26 december 2022 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geen stemlijstje, maar een riderquote:Op maandag 26 december 2022 12:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Lijstjes invullen met slechts 1 artiest______!!!!!!
2x den helder ook nog. mjah is ook niet vreemd als je band De Dijk heetquote:Op maandag 26 december 2022 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dan had Volendam beter gepastquote:Op maandag 26 december 2022 12:26 schreef Gunner het volgende:
[..]
2x den helder ook nog. mjah is ook niet vreemd als je band De Dijk heet
Wij worden weer beflikkerdquote:Op maandag 26 december 2022 12:27 schreef Kopiko het volgende:
Blazers wel gejat van Joe Tex natuurlijk.
Dit terzijde.
Ik heb al twee dagen een foute trui aanquote:Op maandag 26 december 2022 12:27 schreef PippenScottie het volgende:
Vanavond ga ik dus gourmetten. Het wordt leuk hoor, echt. Foute trui en alles.
Ik heb alleen geen idee hoe en waar ik het eten moet laten.
Smakelijkquote:Op maandag 26 december 2022 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even bezig met de brunch. Tot later
Mijn eerste keer De Dijk zou eigenlijk in Den Helder zijn in 2006, maar er was één ticket te weinig. De tickets bewaarden we altijd in een vak boven de tv-kast. Een jaar later toen we een nieuwe tv-kast kregen vonden we dat ticket. Onder de kast tussen alle tv-bedradingenquote:Op maandag 26 december 2022 12:26 schreef Gunner het volgende:
[..]
2x den helder ook nog. mjah is ook niet vreemd als je band De Dijk heet
Not sure if voorbereiding of dat dit een Twentse manier is om te zeggen dat je brunch gaat etenquote:Op maandag 26 december 2022 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even bezig met de brunch. Tot later
Ik al vijf dagen een zeer fout huispak.quote:Op maandag 26 december 2022 12:28 schreef alopio het volgende:
Ik heb al twee dagen een foute trui aan
Dit is de voorbereidingquote:Op maandag 26 december 2022 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Not sure if voorbereiding of dat dit een Twentse manier is om te zeggen dat je brunch gaat eten
Wij hebben aan drie kanten dijk.quote:
Heerlijk,quote:Op maandag 26 december 2022 12:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik al vijf dagen een zeer fout huispak.
Zo denk ik over seks.quote:Op maandag 26 december 2022 12:28 schreef alopio het volgende:
En gourmetten is alleen leuk als het niet bij jezelf is met die stinklucht
Eens!quote:Op maandag 26 december 2022 12:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb al twee dagen een foute trui aan
Maar Volendam heeft DE Dijkquote:Op maandag 26 december 2022 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hebben aan drie kanten dijk.
Dat gaan we vanavond even beleven.quote:Op maandag 26 december 2022 12:28 schreef alopio het volgende:
De beste vriend van een fokker is zn rechterhandquote:Op maandag 26 december 2022 12:31 schreef alopio het volgende:
[..]fokkers die sex hebben. Nee dat bestaat niet
Na 2 stukjes vlees smaakt alles ook hetzelfde. Maar goed, het is wel leukquote:Op maandag 26 december 2022 12:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eens!![]()
En eigenlijk is gourmetten een hoop gekut met brandende spetters en vlekken in je kleren en drie dagen salmonella van niet gare kip en keiharde groente en haar dat in 2023 nog naar halfgare slavinkjes ruikt
Nou, vooruit.quote:
Soms links voor de afwisselingquote:Op maandag 26 december 2022 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De beste vriend van een fokker is zn rechterhand
Voelt wel beetje gek meestal, alsof je na jaren op Tweede Kerstdag naar Ikea ineens naar de Intratuin gaatquote:
En zo krijgen we nog 15x George Michaelquote:Op maandag 26 december 2022 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
Wat duurt dit nummer lang zeg, kolere.
Inclusief verkeersregelaarsquote:Op maandag 26 december 2022 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voelt wel beetje gek meestal, alsof je na jaren op Tweede Kerstdag naar Ikea ineens naar de Intratuin gaat
Cowboys & Angels genotquote:Op maandag 26 december 2022 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
Wat duurt dit nummer lang zeg, kolere.
Ja is wel een enorme wappie jaquote:Op maandag 26 december 2022 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, wappie bokkers.
Opbokkers beter gezegd.
Ik ben echt fan van lange nummers, maar dan moet ik het wel een lekker nummer vinden. Dat heb ik bij George Michael nou nog nooit gedacht.quote:
Sterktequote:Op maandag 26 december 2022 12:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom uit Zwolle en ik kan dit dus verstaan
Maakt dat het beter?quote:Op maandag 26 december 2022 12:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik niet en ik kan het ook wel verstaan.quote:Op maandag 26 december 2022 12:34 schreef PippenScottie het volgende:
Die man heeft echt een fantastische stem, en cowboys and angels is echt een genots nummerquote:Op maandag 26 december 2022 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben echt fan van lange nummers, maar dan moet ik het wel een lekker nummer vinden. Dat heb ik bij George Michael nou nog nooit gedacht.
Bukken kan niet meerquote:
Ik kan alleen Gerard Cox verstaan. Dat is ongeveer net zo.quote:Op maandag 26 december 2022 12:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Op een nanoschaal maakt beter niet heel veel verschil
quote:Op maandag 26 december 2022 12:37 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik kan alleen Gerard Cox verstaan. Dat is ongeveer net zo.
Deze kwestie beter verwoorden dan hierboven gebeurt is onmogelijk.quote:Op maandag 26 december 2022 12:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Die man heeft echt een fantastische stem, en cowboys and angels is echt een genots nummer
Dat heb ik met Hazes Jrquote:Op maandag 26 december 2022 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me ieder jaar weer af hoe mensen Jonathan Jeremiah nog onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |