Als ik erheen ga wil ik ook wel wat van de bekendere hotdogs en pizza-restaurants bezoeken.quote:Op maandag 26 december 2022 11:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik zal erover denken![]()
Maar laat je ook gewoon verassen door de stad zelf. Ik was zelf toevallig in een NBC winkel waar ik toen een kaartje aangeboden kreeg voor de late show van Seth Meyers. Oh en je hebt daar ook hele gave straat optredens (vooral op Times Square)
New York
quote:Op maandag 26 december 2022 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha![]()
Nope, die is er niet. En die gaat er voorlopig ook niet komen ben ik bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Bijna na twaalven, kan primaquote:Op maandag 26 december 2022 11:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nog niet verstandig om een bier- of wijnglas te heffen op dit uur
Kan prima.quote:Op maandag 26 december 2022 11:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nog niet verstandig om een bier- of wijnglas te heffen op dit uur
Ik heb er een aantal, maar die bewaar ik voor vanavondquote:Op maandag 26 december 2022 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je meer moeilijke vragen voorbereid?Gisteren stelde je er ook al een paar.
quote:Op maandag 26 december 2022 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha![]()
Nope, die is er niet. En die gaat er voorlopig ook niet komen ben ik bangJeetje wat heftig zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
Oei, confronterend.quote:Op maandag 26 december 2022 11:53 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal, maar die bewaar ik voor vanavond
quote:Op maandag 26 december 2022 11:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik zal erover denken![]()
Maar laat je ook gewoon verassen door de stad zelf. Ik was zelf toevallig in een NBC winkel waar ik toen een kaartje aangeboden kreeg voor de late show van Seth Meyers. Oh en je hebt daar ook hele gave straat optredens (vooral op Times Square)
New York
Joe's pizza is echt een aanraderquote:Op maandag 26 december 2022 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik erheen ga wil ik ook wel wat van de bekendere hotdogs en pizza-restaurants bezoeken.
Stukje dataverzameling van de bovenste plank hoor.quote:
Ah gaaf!quote:Op maandag 26 december 2022 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]We zitten dichtbij Times Square, dat komt helemaal goed.
Erg matig einde van het uur zo.quote:
quote:
En natuurlijk (minimaal één keer) ontbijten in een echte ouderwetse diner.quote:Op maandag 26 december 2022 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik erheen ga wil ik ook wel wat van de bekendere hotdogs en pizza-restaurants bezoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |